مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت و خرید زئولیت خوراک دام در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت را بهتر بشناسیمتاثیر استفاده از زئولیت خوراکی در جیره داممزایای استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیتروش های خرید زئولیت خوراک دام از سمنان

این محصول حدودا سه دهه است که به صورت گسترده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا طبق تحقیقاتی که در ژاپن صورت گرفت با افزودن این محصول به جیره غذایی حیوانات اهلی تاثیرات بسیار مثبتی را مشاهده کردند.

سپس آزمایشات گسترده تری در این زمینه صورت گرفت که از کاربرد رئولیت خوراک دام بر روی حیوانات بیشتری بود در همه این آزمایشات تاثیرات مثبت این محصول مشاهده گردید. با ما همراه باشید تا این ماده معدنی خارق العاده را بهتر بشناسیم.

برای دریافت قیمت و خرید زئولیت خوراک دام در بازار با قیمتی ویژه با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید؛ ما این محصول را با کیفتی خوب و قیمتی ارزان به دست شما خواهیم رساند.

زئولیت را بهتر بشناسیم

زئولیت خوراک دام

با توجه به رشد جمعیت در کره زمین، نیاز به غذا نیز افزایش پیدا کرده است. روش های قدیمی و مضر برای پرورش دام ها و طیور دیگر پاسخگوی نیاز بشریت نبود.

طی آزمایش هایی این ماده معدنی و تاثیرات بسیار خوبی که بر روی دام و طیور و آبزیان دارد؛ باعث شد تا استفاده از آن با گسترش رو به رو شود.

قاعدتا به کار گیری و جایگزین کردن یک ماده معدنی طبیعی می تواند تا حد بسیار زیادی مشکلات مواد شیمیای مضر را رفع کند. به علاوه زئولیت خوراک دام؛ یک ماده جادویی است.

تاثیر استفاده از زئولیت خوراکی در جیره دام

ما در این بخش در رابطه با تاثیر استفاده از زئولیت و اضافه کردن آن به رژیم غذایی نشخوار کنندگان صحبت خواهیم نمود. منظور از نشخوار کنندگام همه حیواناتی مثل؛ گاو، گوسفند، بز و غیره هستند.

تاثیراتی که در ادامه به آن می پردازیم تماما طبق آزمایش های صورت گرفته به اثبات رسید است. زئولیت خوراک دام می تواند باعث سنگین تر شدن وزن دام شود.

این به دلیل این است که میزان مصرف خوراکی با افزودن زئولیت خوراک دام به جیره حیوان با افزایش رو به رو می شود. همچنین میزان شیر به دست آمده از حیوان نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن کیفیت شیر نیز بهتر خواهد شد.

تمام این موارد با توجه به نسبت گیری مصرف جیره به بازدهی انجام شده است. میزان استفاده از زئولیت خوراکی برای جیره غذایی باید سنجیده و با توجه به یک سری مولفه ها انجام گیرد.

مزایای استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت

باید این گونه بیان نمود که مهم ترین و اصلی ترین تاثیر استفاده از زئولیت خوراک دام به ارتباط بیین زئولیت و آمونیوم مرتبط است.

حضور زئولیت در دستگاه گوارش می تواند باعث تامین شدن نیتروژن غیر پروتئینی به صورت آمونیوم شود و همچنین یون های هیدروژن موجود در شکمبه را نیز تثبیت می کند.

در نتیجه همه این کار ها باعث بهتر شدن روند هضم و جذب جیره در نشخوار کنننده می گردد.

با توجه به این که زئولیت میل بسیار زیادی برای ترکیب شدن با آمونیوم دارد، وقتی از زئولیت در جیره غذایی نشخوار کننده استفاده می شود ترکیبات نیتروژنی در دستگاه هاضمه حیوان در این ماده جذب می شود.

به مرور زمان در دراز مدت این پروتئین های جذب شده در زئولیت خوراک دام به تدریج آزاد سازی می شود. در نتیجه میزان آمونیوم در معده حیوان کنترل می شود.

جالب است بدانید که باکتری هایی که در دستگاه هاضمه نشخوار کننده وجود دارد، می تواند با استفاده از ترکیب هایی مثل آمونیوم، آمونیواسید ها را سنتز کنند و سپس از آن ها پروتئین تولید نمایند. با توجه به این موضوع وجود مداوم ترکیبات نیتروژنی در دستگاه هاضمه تاثیرات بسیار خوب و مثبتی دارد.

روش های خرید زئولیت خوراک دام از سمنان

یکی از روش های خرید زئولیت خوراک دام از سمنان؛ این است که آن را به صورت مستقیم از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید.

مجموعه مفید یکی از نمایندگی های معتبر و فعال برای پخش محصولات مختلف معدنی اعم از زئولیت خوراک دام، زئولیت کشاورزی، انواع زئولیت های طبیعی و مصنوعی و همچنین مولکولارسیو ها و … می باشد.

ما برای راحتی شما عزیزان امکان خرید غیر حضوری را فراهم کرده ایم، شما تنها با یک تماس می تواند  سفارش خود را به ثبت برسانید؛ با ما تماس بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید