مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی شیراز

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد انواع زئولیت در خالص سازی اکسیژنفروش زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی در تولید اکسیژن نقش بسیار زیادی دارد و کیفیت این ماده معدنی اهمیت بالایی دارد ماده به کار رفته از نوع سنتری و به صورت مصنوعی است که می تواند گازهای متفرقه ای که در هوا وجود دارد را جمع نموده و اکسیژن خالص را برای دستگاه اکسیژن ساز تولید نماید. فروش عمده این ماده با قیمت مناسب در شهر شیراز و دیگر شهرهای صورت می گیرد.

فروشنده زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی شیراز

کاربرد انواع زئولیت در خالص سازی اکسیژن

کاربرد انواع زئولیت در خالص سازی اکسیژن در این مطلب قصد داریم توضیح مختصری به معنی کلی زئولیت بپردازیم و در پی آن کاربرد های آن را بیان نماییم. زئولیت در زبان انگلیسی یک ماده معدنی گفته می شود این ماده در تجارت کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربردهای بسیار مهم زئولیت در صنعت آب می باشد که برای تصفیه از آن استفاده می شود این ماده نقش کاتالیزور را بازی می کند.

همینطور موارد استفاده آن در تولید پاک کننده ها جهت از بین بردن لکه های لباس می باشد. از دیگر کاربرد این ماده معدنی در صنعت کشاورزی و پزشکی می باشد همانطور که میدانید این ماده فقط 9 نوع آن در طبیعت موجود می‌باشد که در صنعت آب جهت تصفیه آب و فاضلاب و حذف نیترات فلزات سنگین و همین طور در محیط زیست کاربردهای زیادی دارند.

از طرفی از این ماده طبیعی بسیار مهم در تولید اکسیژن استفاده می‌شود در واقع اکسیژن ساز ها ابزارهای مهم پزشکی محسوب می شوند. این ماده نیتروژن موجود در هوا را حذف نموده و اکسیژن خالص را برای بیماران تنفسی تامین می کند. نوعی از زئولیت به نام مولکولارسیو است که در دستگاه‌های اکسیژن ساز با جذب مولکولهای نیتروژن اکسیژن خالص را تولید می کند.

فروش زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

فروش زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی همانطور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد یکی از مهمترین کاربردهای زئولیت تولید اکسیژن می باشد. انواع زئولیت یافت می شود که عمده آن به دو صورت طبیعی و سنتری است. هرکدام از این دو دارای ویژگی های خاصی هستند از آنجایی که زئولیت طبیعی در جدایی گاز اکسیژن نقش موثری ندارد از این رو از زئولیت های سنتری استفاده می گردد. زئولیت سنتری در مقایسه با زئولیت طبیعی کاربرد بیشتری دارد.

زئولیت آلومینیوم سیلیکات هایی هستند که دارای ساختار کریستالی می باشند و از یون های آلومینیوم، سیلیکون به علاوه اکسیژن ترکیب شده اند و از نوع زئولیت مولکولارسیو ۱۳x بوده که قابل استفاده برای دستگاه های اکسیژن ساز است انواع مختلفی از مولکولارسیو در بازار موجود میباشد: 

  • *zsm5_ADSORBENT
  • *13X_OXYGEN GENERATION ZEOLITE
  • *10X_O MOLECULAR SIEVE 220

یکی از مهم ترین تفاوت این ماده اکسیژن ساز در نوع برند آنها است برندهای زیادی از مولکولارسیو وجود دارد که محصولی از شرکت های خارجی می باشد:   

  • UOP آمریکا
  • *ZEOCHEM سوییس
  • *PINGXIANG چین

فروش زئولیت اکسیژن ساز به نوع برند آن وابسته است زیرا هر کدام از آنها دارای کارایی خاصی هستند و می توانند برای بسیار از مکانها مانند بیمارستانها بسیار مفید باشد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید