مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سفارش خرید زئولیت خوراکی با خلوص بالا

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتلولیتاستفاده از زئولیت در بستر دامداریزئولیت و تاثیر آن بر روی گاو شیردهتاثیر زئولیت بر روی گاو های گوشتیدفتر فروش سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

زئولیت خوراکی که به صورت ترکیب شده با جیره غذایی دام ها مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی زئولیت طبیعی است. این ماده معدنی می تواند در بستر دام ها و گاوداری ها مورد استفاده قرار بگیرد.

بهتر است بدانید به کارگیری از زئولیت خوراکی با میزان خلوص بالا می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند و همچنین گاو و دام های تغذیه شده با زئولیت نیز دارای سرعت رشد بالاتری هستند.

سفارش خرید زئولیت خوراکی با خلوص بالا و قیمتی ارزان از مجموعه بازرگانی مفید امکان پذیر است. شما می توانید جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتلولیت

بیش ترین میزان بیماری ها به واسطه غذای آلوده، آب آلوده و همچنین تنفس شیوع پیدا می کند. که اگر بتوانیم این موارد را کنترل کنیم تا ۹۰ درصد از ایجاد بیماری ها جلوگیری کرده ایم.

زئولیت خوراکی می تواند از همه این عوامل بیماری زا پیشگیری به عمل آورد. آیا می دانید که گاو ها یکی از اصلی ترین عوامل گرم شدن زمین هستند؟ حتی میزان زیادی از آلودگی زمین و کم شدن سطح آب در جهان نیز وابسته به گاو ها است.

شاید برایتان جالب باشد که چرا به اسن صورت است؟

گاو از زمان بدو تولد تا لحظه مرگ ۳۵ کیلوپرم دی اکسید کربن مضر را به زمین وارد می کند. اما اصلا جای نگرانی نیست؛ چرا که زئولیت خوراکی و زئولیت کلینوپتیلولیت می تواند همه این ها را از بین ببرد.

زئولیت خوراکی همه گاز های سمی و مضر تولید شده توسط گاو را از بین می برد. شما این امکان را دارید تا از زئولیت هم به صورت خوراکی و هم به صورت ترکیب شده در بستر گاو بهره ببرید.

استفاده از زئولیت در بستر دامداری

عدم اطلاعات کافی در زمینه بهتر شدن روند دامداری می تواند باعث دادن هزینه های گزاف در تلفات دامی شود. با استفاده از زئولیت خوراکی می توانیم سیستم دامداری سالم تر و پر سود تری را در کشور داشته باشیم.

تنها با به کار گیری از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت می توانیم تا ۹۰ درصد از آلودگی هوا و آلودگی دامی را که در محیط دامداری وجود دارد از بین ببریم.

این بو های نا مطبوع و سمی می تواند باعث بیماری های تنفسی در دام و حتی انسان شود. این بیماری ها قابل پیشگیری است و می توان برای پیشگیری از ابتلای دام به بیماری تب برفکی ودیگر بیماریهایی که با باکتری و میکروب سرکار دارند و منشاء ان با باکتری و میکروب است اقداماتی همچون رعایت بهداشت و ضدعفونی نمودن با گاز ازن مداوم جایگاه پرورش دام و وسایل موجود در جایگاه پرورش، قرنطینه نمودن دام های آلوده، واکسیناسیون به موقع و کافی را انجام داد.

زئولیت و تاثیر آن بر روی گاو شیرده

طبق تحقیقات صورت گرفته وقتی از زئولیت خوراکی به برای گاو های شیرده استفاده می شود، میزان شیر تولید شده در این گاو ها تا حد قابل توجهی بیش تر می شود.

همچنین نه تنها حجم شیر این گاو ها بیش تر می شود؛ بلکه شیری با کیفیت تر و چرب تر را نیز خواهند داشت.

تاثیر زئولیت بر روی گاو های گوشتی

گاو های گوشتی که با استفاده از زئولیت خوراکی تغذیه شده اند، در مدت زمان کمی تا میزان زیادی رشد داشته اند و وزن گیری خوبی را تجره کرده اند.

البته لازم به ذکر است که وزن این گاو ها بالا رفته اما چربی آن ها کاهش یافته است. که یکی از بهترین و مهم ترین تاثیرات زئولیت خوراکی بر روی گاو ها بود ه است.

ضمن این که با کاهش بیماری و مرگ میر بین گاو ها، یک سیستم دامداری فوق العاده ای را تنها با در اختیار گرفتن زئولیت خوراکی خواهیم داشت.

دفتر فروش سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

دفتر فروش سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در هر زمانی پاسخگوی شما مشتریان محترم است. شما می توانید با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نموده و آن در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید