مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زئولیت کلینوپتیلولیت چیست و از کجا می توان ان را خریداری کرد؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد زئولیت کیلنوپتیلولیت در کشاورزیقیمت هر کیلو زئولیت کلینوپتیلولیت

 

زئولیت طبیعی را می توان داخل معادن ایران و در برخی از شهر های آن پیدا کرد. شهر سمنان دارای بهترین معادن زئولیتی می باشد. زئولیت یک ماده طبیعی پر ارزش و ارزان قیمتی می باشد که خواص فیزیکی و شیمیایی آن موجب شده تا این ماده به یک ماده پر ارزش تبدیل گردد.

زئولیت ماده ای متخلخل گونه است. ساختار آن موجب شده تا زئولیت به عنوان یک ماده پرکاربرد شناخته شود. استفاده از آن به عنوان یک کاتالیزور، اصلاح کننده خاک رایج می باشد. زئولیت طبیعی در سراسر جهان، به عنوان یک ماده با ظرفیت تبادل یونی بالا شناخته شده اند. این ماده می تواند برای جذب آنیون و ترکیبات آلی مفید واقع شود.

زئولیت ها را می توان به دو گونه پیدا کرد. یا زئولیت طبیعی یا زئولیت مصنوعی که در آزمایشگاه ها به دست می آیند. زئولیت کلینوپتیلولیت یکی از گونه زئولیت های طبیعی است. عمده ترین مورد استفاده این زئولیت، استفاده از آن در کشاورزی و دامداری می باشد. این ماده می تواند ماده ای موثر در این دو صنعت باشد.

از دیگر ویژگی که برای زئولیت کلینوپتیلولیت یافت شده است، درصد خلوص بالای آن می باشد. این ماده را می توان به صورت تنها و یا ترکیبی با غذای دام و طیور به خورد دام ها داد. یا مقدار مشخصی از ان را با کود کشاورزی مخلوط کرد و در زمین های کشاورزی از ان استفاده کرد.

برای خرید زئولیت کلینوپتیلولیت با خلوص بالا می توانید مجموعه ی مفید را انتخاب کنید. این مجموعه به دلیل دسترسی به معادن زئولیتی سمنان بهترین نوع زئولیت کلینوپتیلولیت را استخراج کرده و در داخل و خارج از کشور عرضه می کند.

لازم به ذکر است که همه ی کشور ها زئولیت طبیعی ندارند. اما استفاده از این زئولیت در اکثر کشور ها رواج پیدا کرده است . و کشاورزان و دامداران به فکر تهیه آن می باشند.

بنابراین مجموعه ی مفید، صادرات زئولیت کلینوپتیلولیت مخصوص کشاورزی و دامداری را به دیگر کشور ها انجام می دهد.

کاربرد زئولیت کیلنوپتیلولیت در کشاورزی

زئولیت کلینوپتیلولیت را می توانید با کود شیمیایی ترکیب کنید. این ماده کمک می کند که خاک های کشاورزی متوسط و یا ضعیف حاصلخیز شوند. استفاده از پودرکلینو موجب می شود تا گیاهان رشد بهتری پیدا کنند و پربار تر شوند. زئولیت کلینوپتیلولیت با حاصلخیز کردن خاک ها موجب می شوند که کشاورزی تغییر و تحول زیادی پیدا کند.

زئولیت کلینوپتیلولیت هم چنین موجب می شود که در مصرف آب نیز صرفه جویی شود. بنابر این استفاده از ان در مناطق کم آبی فایده ی زیادی خواهد داشت.

زئولیت کلینوپتیلولیت با داشتن حفره ها می تواند آب و رطوبت را درون خود نگهداری کند. و در زمانی که گیاه به آن نیاز داشت آن را در دسترس گیاه قرار دهد. از این رو به این زئولیت، کود هوشمند نیز گفته می شود.

در نهایت محصول زمین هایی که زئولیت کلینوپتیولیت را دریافت کرده اند، نسبت به سایر محصول ها، کیفیت بهتری خواهند داشت. این بهبود را می توان در سایز، طعم و اندازه ی آن ها پیدا کرد.

زئولیت کیلنوپتیلولیت برای افزایش طول عمر میوه و محصولات رسیده نیز مفید می باشد. می توان از آن در انبار های نگهداری محصولات استفاده کرد. با جذب رطوبت موجود در هوا، از فاسد شدن محصولات جلوگیری می کند.

قیمت هر کیلو زئولیت کلینوپتیلولیت

در کل زئولیت کلینوپتیلولیت ماده ای ارزان قیمت می باشد. اما باز هم این محصول در صورتی که دست به دست شود، سود واسطه ها، بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهند بود. بنابر این اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب هستید، مراکز عرضه مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت بهترین گزینه برای خرید خواهند بود.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید