مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زئولیت خوراک دام ارزان قیمت در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

دلایل مصرف زئولیت در دامپرویاز جمله اثرات سودمند زئولیت در دام ها  :

این روز ها با توجه به زیاد بودن زئولیت در بازار، فروشندگان کیفیت های مختلفی از محصول را ارائه می دهند. که ممکن است اثرات لازم و کافی را نداشته باشد. چه بسا تاثیرات عکسی را هم بر جای بگذارد. بنابر این جهت اطمینان خاطر حتما از مراکز معتبر خرید نمایید.

با خرید از مجموعه ی مفید با سابقه طولانی در این زمینه، ضمن دریافت محصولی با کیفیت بالا، زئولیت خوراک دام ارزان قیمت را دریافت خواهید کرد. انواع زئولیت مانند زئولیت کشاورزی، زئولیت خوراک دام، زئولیت اکسیژن ساز و سایر مواد معدنی دیگر را می توانید از این مجموعه خریداری کنید.

شما می توانید زئولیت طبیعی، زئولیت مناسب برای استفاده در خوراک دام، را با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از جاهای دیگر از این مجموعه تهیه کنید.

دلایل مصرف زئولیت در دامپروی

زئولیت ها ماده معدنی هستند که از آلومینا سیلیکات ساخته شده اند. ساختار متبلور گونه ای دارند و دارای حفره هایی با منافذ باز می باشند. زئولیت ها قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارند و تبادلات یونی در آن ها انجام می گیرد.

زئولیت ها به صورت طبیعی در معدن های زئولیتی داخل ایران یافت می شوند. عمدتا رایج ترین نوع زئولیت طبیعی به کلینوپتیلولیت معروف می باشد. که از این نوع زئولیت بیشتر در کشاورزی و دامداری استفاده می گردد.

البته زئولیت ها کاربرد فراوانی دارند. و در صنایع مختلف از آن ها استفاده می گردد. استفاده از زئولیت در خوراک دام تاثیرات خوبی را بر جای گذاشته است. یکی از تاثیرات بارزی که زئولیت بر روی دام بر جای میگذارد، افزایش وزن دام و افزایش شیر و بالا رفتن کیفیت شیر می شود.

منابع پروتئینی با منشا دامی در تغذیه انسان تاثیر زیادی را بر جای می گذارد و سالم بودن مواد اهمیت زیادی دارد. بنابر این لازم است به تغذیه دام و تولید محصولات پروتئینی سالم و بهداشتی توجه بیشتری گردد.

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی زئولیت طبیعی موجب شده تا میزان تولید گاز های زیان آور کاهش پیدا کند. در نتیجه این عمل، شاهد افزایش تولید محصولات و سلامتی طیور بوده ایم. هم چنین استفاده زئولیت و مخلوط کردن آن با کود موجب می شود که مقدار گاز آمونیاک به حداقل میزان خود برسد.

بكارگیری زئولیت در جیره های غذایی مرغ های تخمگذار , موجب افزایش معنی داری در تعداد و وزن تخم مرغ ها و همچنین بهبود كیفیت پوسته تخم مرغ و محتویات درونی آن گردید . همچنین در بررسی های انجام شده مشخص شد كه افزودن زئولیت های طبیعی به جیره غذایی جوجه های گوشتی موجب افزایش وزن بدن ,بهبود بازده غذایی و كاهش درصد تلفات گردیده.

 

از جمله اثرات سودمند زئولیت در دام ها  :

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، بهبود افزایش وزن دام یکی از تاثیرات مثبت زئولیت در دام می باشد. زئولیت موجب می شود که مواد خوراکی برای حیوانات رشد خوبی داشته باشند و اختلالات هضمی را کاهش می دهد.

زئولیت در خوراک دام موجب می شود که هضم غذای دام ها بهبود پیدا کند.  زئولیت هم چنین با توجه به ساختاری که دارد می تواند از ورود مواد سمی و فلزات سنگین به غذای دام جلوگیری کند. کاهش جذب مواد رادیو اکتیو در انسان، حیوان و فضولات دامی از دیگر ویژگی های آن است.

زئولیت در گاو های شیری می تواند موجب افزایش تولید شیر و هم چنین تغییر در ترکیبات شیر گردد.

لازم به ذکر است که می توانید از زئولیت در غذای طیور نیز استفاده کنید. اثرات مثبتی که زئولیت بر دام ها می گذارد، بر روی طیور نیز خواهد گذاشت. افزایش وزن طیور، افزایش تولید تخم مرغ از جمله مزایایی است که زئولیت بر روی طیور بر جای می گذارد.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید