مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنیشکل ظاهری سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزیخرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعیخرید مستقیم زئولیت کشاورزی کلینوپتیلولیت
سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی از معادن و با درصد خلوص های مختلف استخراج می شود . همچنین این سنگ معدنی به دلیل جذب الودگی میکروبی و اب به خودش در صنعت کشاورزی و تصفیه اب های چاه ، دریا ، استخر ماهی ، فاضلاب و… کاربرد گسترده ای داشته است . سنگ معدنی زئولیت کلینوپتیلولیت زیر مجموعه ای از کانی ها است و در ادامه با کاربرد های بیشتری از ان اشنا می شوید .

تولید کننده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی سنگ زئولیت طبیعی علاوه بر موارد ذکر شده کاربرد های دیگری نیز دارد از جمله : در تصفیه اب کشاورزی ، غذای طیور و مرغداری ، در خاک کشاورزی ، بستر گاوداری ها و دامداری ، تولید کاشی و سرامیک ، کود ورنی کمپوست ، کود پلیت مرغی ارگانیک و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد و در بهبود سبک زندگی به انسان ها کمک می کند .

همچنین زئولیت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به ریخت شناسی ، ساختار بلوری ، قطر منافذ موثر ، ترکیب شیمیایی و عواملی دیگر طبقه بندی می شوند ، یکی از این عوامل نسبت سیلیس به المینیوم در این سنگ است که طبق ان به سه دسته تقسیم می شوند : ۱. زئولیت با نسبت کم سیلیس به المینیوم ۲. زئولیت با نسبت متوسط سیلیس به المینیوم ۳. زئولیت با نسبت زیاد سیلیس به المینیوم .

زئولیت ها بر اساس قطر منافذ به چهار دسته تقسیم بندی می شوند ۱ . زنولیت های منافذ کوچک که قطر منافذ ازاد انها ۳ تا ۴۵ نانومتر است ۲ . زئولیت با منافذ متوسط که قطر منافذ ازاد ان ۶ تا ۴۵ نانومتر است ۳. زولیت با منافذ فوق بزرگ با قطر ۱ تا ۸ نانو متر ‌. امروزه در جهان در حدود ۵۰ گونه مختلف از این سنگ کشف شده است .

شکل ظاهری سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی

شکل ظاهری سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی بهترین نوع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی در تمامی جهان با معیار های مختلفی شناخته می شود و کشور های اروپایی سعی در تولیداتی با روش های خاصی از محصولات سنگ زئولیت را دارند که نه به محیط زیست ضرر برساند و نه برای مصارف انسانی خطر افرین باشند. سنگ زئولیت های تولید شده در ایران با روش های مختلفی تولید خواهند شد و هرکدام بسته به مواد اولیه استفاده شده در آن دارای قیمت های خاص خود هستند؛ اما به طور کل قیمتی به صرفه دارند تا بتوان از آن استفاده کرد.

وجود سنگ زئولیت در بازار جهانی با تغییرات قیمتی زیادی در سال های اخیر رو به رو شده است، بعضی از کشور ها به صورت هم زمان واردات و صادرات و تولید آن را انجام می دهند. چین یکی از کشور هایی است که تولید و صادرات و واردات سنگ زئولیت را هم زمان انجام می دهد و یکی از بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده و واردکننده این محصولات در جهان است.

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی در جهان بسیار کمیاب بوده اما در ایران معادنی برای استخراج این سنگ وجود دارد . برای خرید سنگ زئولیت به مواردی مانند درصد خلوص این سنگ دقت کنید هرچه درصد خلوص بالا تر باشد سنگ خالص تر است و کیفیت بالا تری دارد و سنگ های با درصد خلوص پایین معمولا شوری بالا و جذب اب کمتری دارند .

سنگ زئولیت بیشتر کاربرد صنعتی دارد و شرکت ها از ان خریداری می کنند اما کمپانی هایی نیز وجود دارند که با توجه به نیاز مشتری سنگ زئولیت تولید می کنند و محصولات خود را از طریق فروشگاه ها ، وب سایت ها و فضا های مجازی به فروش می رسانند ‌. همچنین این کمپانی ها در شهر های مختلف نمایندگی هایی نیز دارند که مشتریان می توانند از طریق این نماینگی ها خریداری کنند .

خرید مستقیم زئولیت کشاورزی کلینوپتیلولیت

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی آیا می دانید امکان خرید بهترین سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی ارزان وجود دارد؟ در این زمینه تنها نیاز است که شما مرجع اصلی عرضه را پیدا کنید. البته اگر در تنوع و حجم بالا آن را نیاز داشته باشید، راحت تر خواهید توانست که نوع مرغوب و نرخ پایین سنگ زئولیت را بخرید؛ زیرا که ارائه دهنده، تخفیف های خوبی را برای مشتریان عمده در نظر می گیرد. این نمونه از سنگ زئولیت را شما می توانید از طریق تماس با شماره های زیر نیز به دست آورید. فروشندگان این مجموعه، راهنمایان خوبی در عرصه انتخاب درست نیز می باشند.

نوع عرضه ی سنگ زئولیت در بازار، تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد. برای مثال سنگ زئولیت هایی که به صورت عمده در بازار عرضه می شوند، قیمت مناسب تری دارند و همچنین فروشگاه های اینترنتی که سنگ زئولیت را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهند، قیمت مناسب تری دارند و خریداران سنگ زئولیت استقبال بیشتری از این محصولات می کنند. همچنین خرید سنگ زئولیت از نمایندگی های معتبر و مراکز اصلی فروش سنگ زئولیت، می تواند هزینه ی کمتری را روی دست خریدار سنگ زئولیت بگذارد. به همین خاطر توصیه می شود حتما سنگ زئولیت مورد نظر خود را از مراکز عرضه ی مستقیم سنگ زئولیت در شهرهای مختلف خریداری کنید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید