مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

معرفی مرکز خرید زئولیت خوراک طیور با کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات و ترکیبات زئولیت کلینوپتیلولیتتاثیرات و کاربرد های زئولیت خوراکی برای طیورزئولیت کلینو و تاثیر آن بر روی بستر مرغ هافروش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت در بازار

در سال های اخیر استفاده از زئولیت خوراک طیور و دام گسترش زیادی پیدا کرده است. نوع زئولیت مورد استفاده برای خوراک طیور از نوع زئولیت طبیعی است.

عمده مصرف زئولیت خوراک طیور در ترکیب با جیره غذایی دام و طیور به منظور کاهش سولفید هیدروژن و آمونیاک و رطوبت فضولات است.در این مقاله قصد داریم یکی از مرکز خرید های زئولیت خوراک طیور با کیفیت را معرفی کنیم.

خصوصیات و ترکیبات زئولیت کلینوپتیلولیت

از جمله کاربرد هایی که زئولیت دارد این است که از آن برای کنترل کردن آلودگی، فیلتر و یا غربال مولکولی، تولید نمودن گاز اکسیژن، تصفیه سازی گاز ها، ذخیره سازی انرژی خورشیدی و صنعت کشاورزی و … استفاده می شود.

عمده مشکلاتی که مرغداری ها در مدیریت سالن مرغداری با آن مواجه می شوند این است که به علت فضولات حاصل از مرغ ها بوی بسیار بدی در محیط وجود دارد و همچنین گاز های سمی و رطوبت هم که عامل اصلی شیوع بیماری های است در این محیط به صورت گسترده ای وجود دارد.

در این زمان ها استفاده از زئولیت خوراک طیور و زئولیت در بستر مرغ ها می تواند برای بهبود این وضعیت کمک کننده باشد. چرا که زئولیت به دلیل دارا بودن خاصیت جاذب می تواند میزان زیادی از آمونیوم و آب لغزنده را به خود جذب نماید.

تاثیرات و کاربرد های زئولیت خوراکی برای طیور

با توجه به آزمایش های انجام گرفته بر روی برخی از حیوان ها مانند موش ها، تاثیرات زئولیت بر روی رفع عفونت های انگلی روشن شده است.

زمانی که از زئولیت خوراک طیور به میزان ۱۰ درصد با جیره غذایی موش ها ترکیب شده است، حذف انگل ها با سرعت بسیار بیش تری انجام شده است.

  • تاثیر متقابل زئولیت با داروها

در واقع خاصیت جذب غیراختصاصی و ظرفیت تبادل کاتیونی زئولیت‌ها می‌تواند موجب خطراتی در ارتباط با قابلیت دسترسی داروهای مورد استفاده در برنامه‌های دارویی مزرعه که جهت افزایش عملکرد و حفظ وضعیت سلامت حیوانات انجام می‌شود گردد.

  • تاثیر زئولیت بر روی طیور

زمانی که از زئولیت به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود، زئولیت خوراک طیور هم بروی خود پرنده تاثیر مثبتی دارد و هم بروی مدفوع آن ها نیز تاثیر مثبتی دارد.

مصرف زئولیت خوراک طیور باعث می شود تا میزان بیماری ها و تلفات جوجه ها به حداقل برسد. چرا که زئولیت از مسمومیت با قارچ های سمی افلاتوکسین جلوگیری می کند.

زئولیت بر روی تخم گذاری مرغ ها نیز تاثیر گذار است، هم باعث بیش تر شدن تعداد تخم مرغ ها می شود و هم تخم مرغ هایی با کیفیت تر و با پوسته های ضخیم تر تولید می شود.

زئولیت کلینو و تاثیر آن بر روی بستر مرغ ها

زمانی که از زئولیت کلینوپتیلولیت در بستر مرغ ها استفاده می شود؛ میزان رطوبت و بیمارها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

همین موضوع سبب می شود تا هزینه های بعدی برای درمان بیماری ها کاهش پیدا کند. یکی دیگر از ضرر های هنگفتی که در مرغداری ها وجود دارد، تلفات جانی است که برای مرغ ها و ظیور رخ می دهد.

زئولیت خوراک طیور از این موضوع نیز جلوگیری می کند.

بنابراین با توجه به قیمت مقرون به صرفه و کارایی بسیار خوبی که زئولیت خوراک طیور دارد، می توانیم آن را ماده ای جادویی در صنعت مرغ داری بدانیم.

فروش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت در بازار

شما می توانید برای خرید زئولیت خوراک طیور از مجموعه بازرگانی مفید اقدام کنید. ما با فروش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت در بازار دارای بهترین و رقابتی ترین قیمت ها بر روی محصولات خود هستیم.

سعی ما بر این است که با حذف کردن واسطه ها بتوانیم سودی دو طرفه را با مشتریان خود داشته باشیم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید