مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشخصات و خرید زئولیت دامی به صورت مستقیم

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت چیست و زئولیت در دامداری چه کاربردی دارد؟کاربرد زئولیت در دامداریتاثیرات زئولیت کلینوپتیلولیت بر روی دامدلایل استفاده از زئولیت دامداریخرید زئولیت دامی از نمایندگی انحصاری

شاید اصلاح زئولیت به گوش شما دامداران عزیز خورده باشد، اما با کارایی های مهم و مشخصات بسیار فوق العاده این ماده معدنی هنوز آشنایی چندانی نداشته باشید.

اگر شما هم به دنبال رونق کسب و کار خودتان هستید و میخواهید علاوه بر بالا بردن میزان درآمدتان، خرج های جانبی خود را بکاهید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با این محصول آشنا شوید.

زئولیت دامی یکی از انواع زئولیت های طبیعی است، که به این نوع زئولیت کلینوپتیلولیت نیز گفته می شود. خرید زئولیت دامی به صورت مستقیم از مجموعه بازرگانی مفید امکان پذیر است روش خرید در انتهای مقاله ذکر خواهد شد.

زئولیت چیست و زئولیت در دامداری چه کاربردی دارد؟

زئولیت را می توانیم ماده ای جادویی بدانیم که از آن برای بهبود کارایی آب و اصلاح خاک و بهتر شدن بهره وردی در کشاورزی بهره برده می شود.

یکی از انواع زئولیت پر کاربرد زئولیت دامی است. این نوع زئولیت هم مانند زئولیت مورد استفاده در صنعت کشاورزی، بی نظیر است و امروزه به صورت گسترده ای در کشور های پیشرفته از این ماده معدنی استفاده می شود.

کاربرد زئولیت در دامداری

خب در این قسمت با هم کاربرد های زئولیت دامی را مرور خواهیم کرد. طبق تحقیقات و تست های صورت گرفته در چندین دوره مختلف این موضوع به اثبات رسیده است که زمانی که از زئولیت دامی برای دام ها بهره برده می شود میزان شیردهی آن ها افزایش پیدا می کند.

نه تنها حجم شیری که از دام گرفته می شود بیش تر است، بلکه شیری با کیفیت و پر چرپ تر را نیز ارائه می دهد.

تاثیرات زئولیت کلینوپتیلولیت بر روی دام

زئولیت دامی باعث بیش تر شدن و بهبود پیدا کردن وزن دام ها می شود. این موضوع نشعت گرفته از این است که؛ زمانی که از زئولیت خوراکی در غذای دام استفاده می شود.

حیوان میل بیش تری را برای خوردن غذا پیدا می کند و همین موضوع باعث می شود سرعت رشد و پروار شدنش بیش تر باشد. زئولیت دامی اختلالات هضمی در حیوان را کنترل می کند و به هضم راحت تر و سریع تر غذایش کمک می کند.

زئولیت دامی از ورود مواد سمی فلزی سنگین به معده دام جلوگیری می کند. این سموم با ورود به معده حیوان به چرخه غذایی انسان هم راه پیدا می کند و می تواند بسیار خطرناک باشد.

یکی دیگر از تاثیرات زئولیت خوراک دام این است که قبل تر نیز اشاره داشتیم، استفاده از زئولیت در گاو های شیرده باعث می شود تا تولید شیر در آن ها افزایش داشته باشد و همچنین درصد ترکیبات شیر را نیز تغییر می دهد.

دلایل استفاده از زئولیت دامداری

زئولیت دامی با جذب کردن مواد مغذی در خود و آزادسازی تدریجی آن ها باعث می شود تا این مواد مغذی در حیوانات جذب بهتری داشته باشد؛ البته این موضوع به دلیل دارا بودن خاصیت تبادل یونی و جذبی در زئولیت دامی نیز می باشد.

روند بدین شرح است که مواد مغذی به حفره های زئولیت اتصال پیدا می کنند و از میان دستگاه گوارش عبور داده می شود از همین رو مواد مغذی مدت زمان بیش تری را می توانند در بدن حیوان حضور داشته باشند.

خرید زئولیت دامی از نمایندگی انحصاری

شما می توانید زئولیت دامی را نازل ترین قیمت از نمایندگی انحصاری آن در تهران تهیه نمایید. روش های خرید و راه های ارتباطی در قسمت تماس با ما سایت و فوتر سایت درج گردیده است.

با توجه به این که معادن متعددی در سراسر کشور ایران وجود دارد، امکان صادرات این محصول نیز هست؛ برای گرفتن اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید