مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش زئولیت کشاورزی در سمنان

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت چیست؟  زئولیت چه کاربردی دارد؟مزایای استفاده از زئولیت در کشاورزیبرای جذب بهتر آب و مرطوب نگه داشتن خاک برای مدت زمان بیشترصرفه جویی در مصرف انواع کودهای شیمیاییباعث افزایش بازدهی خاک های زراعی باغی می شودتصفیه کننده آب و خاک آلودهافزایش تولید محصولات کشاورزی مرغوببا وجود زئولیت بهره وری کودهای حیوانی هم افزایش می یابدخرید زئولیت سمنان به صورت عمدهقیمت فروش زئولیت سمنان در بازار
زئولیت سمنان

فروش زئولیت سمنان در مراکز مختلفی انجام می شود. اما بهتر است شما از فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری کنید.

زئولیت چیست؟  زئولیت چه کاربردی دارد؟

زئولیت کشاورزی

زئولیت یک واژه یونانی است که به معنای سنگ جوشان می باشد. این محصول در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربردهای مختلفی را دارند.

خاصیت های متفاوتی که این محصول دارد باعث شده که این محصول در هر بخش و صنعتی قابل استفاده باشد. زئولیت یکی از محصول های پرکاربرد در زندگی محسوب می شود که اهمینت حضور آن برای خیلی از افراد گم است.

همان طور که می دانید زئولیت ماده ای معدنی است که در صنعت کشاورزی استفاده می شود. کاربرد زئولیت در کشاورزی این است که باعث رشد بهتر محصولات کشاورزی و همین طور حاصلخیز تر شدن خاک خواهد شد.

یکی از ویژگی های مثبت زئولیت این است که شما با استفاده از زئولیت نیاز کم تری به کودهای شیمیایی و آب و کود های حیوانی خواهید داشت. استفاده از زئولیت در کشور های پیشرفته ای مثل ژاپن، ایتالیا، اسپانیا و ترکیه بسیار عمومیت پیدا کرده است.

مزایای استفاده از زئولیت در کشاورزی

در ابتدا تعدادی از کاربرد های زئولیت را ذکر می کنیم تا مزایای این ماده معدنی شگفت انگیز را بهتر بشناسیم:

  1. برای جذب بهتر آب و مرطوب نگه داشتن خاک برای مدت زمان بیشتر

زئولیت کشاورزی به گونه ای تولید شده و ساختار آن به شکلی است که می تواند آب جذب شده را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کند. این آب که در مدت طولانی نگهداری می شود به مرور زمان آزاد شده و گیاه آن ر ا جذب می کند.

با استفاده از زئولیت در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود، حتی در برخی مناطق که با کم آبی مواجه هستند این صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی به ۵۰ درصد هم می رسد.

  1. صرفه جویی در مصرف انواع کودهای شیمیایی

وقتی کوهای شمیایی را مصرف می کنیم این کودها در مدت زمانی کوتاهی ممکن است شسته شده و هدر می رود و یا به قیمت های زیر ریشه گیاه نفوذ می کند و از دسترس گیاه خارج می شود و همه این ها باعث هدر رفت کود های مصرف شده برای گیاه خواهد شد.

اما زئولیت این مشکل را هم رفع کرده است چرا که یکی از ویژگی های زئولیت سمنان این است که جذب کاتیونی بالایی دارد و بخش قابل توجهی از ازت و پتاسیم را در خود جذب کرده و مدت زیادی نگهداری می کند و به مرور زمان در اختیار گیاه قرار می دهد.

این موضوع از دو جهت مفید فایده است اول این که از هدر رفت کود های شمیایی جلوگیری می شود، دوم این که از آلودگی آب های کشاورزی ناشی از مصرف کود های شیمیایی جلوگیری می شود.

  1. باعث افزایش بازدهی خاک های زراعی باغی می شود

زئولیت در خاک موجب یک سری تغییرات مثبت می شود به طور مثال خاک را پایدار تر می کند و علاوه بر افزایش پایداری خاک اسیدیته شدن آن را نیز کنترل می کند یکی دیگر از کارهایی که زئولیت در خاک می کند این است که بخشی از کانی های پتاس و فسفر همانطور که می دانید.

قابل جذب گیاه نیستند، اما توسط زئولیت این توانایی به گیاه داده می شود که برخی مواد مفید برای گیاه قابل جذب شوند، لذا همه این تغییرات موجب حاصلخیز تر شدن خاک های زراعی خواهند شد.

  1. تصفیه کننده آب و خاک آلوده

آب های سطحی و کشاورزی ممکن است به سبب ورود برخی مواد آلوده مثل کودهای شیمیایی و مواد کارخانه ها و صنایع دچار آلودگی شوند. زئولیت با دارا بودن خاصیت کاتیونی می تواند بخش عمده و زیادی از این مواد سمی و آلوده را در خود  جذب کند و از ورود این مواد مضر به گیاه و چرخه تغذیه انسان جلوگیری کند.

  1. افزایش تولید محصولات کشاورزی مرغوب

با تحقیقاتی که روی محصولات کشاورزی انجام شده است کاربرد این ماده مفید معدنی این طور گزارش شده که، محصولات کشاورزی که از زئولیت استفاده کرده اند بازدهی بسیار بالاتری به نسبت دیگر محصولاتی که از زئولیت استفاده نکرده اند داشته اند. افزایش تعداد محصولات تولید شده در صیفی جات حتی تا ۴۰ درصد هم گزارش شده است.

  1. با وجود زئولیت بهره وری کودهای حیوانی هم افزایش می یابد

با مخلوط کردن کوهای حیوانی با زئولیت بهره وری کود های حیوانی چندین برابر می شود.

جالب است بدانید که تعدد کاربرد زئولیت همان طور که در کشاورزی بالا است، در حوزه ها و صنعت های دیگر نیز به همین شیوه می باشد. مثلا در صنعت پزشکی و داروسازی نیز کاربردهای متعددی دارد. زئولیت اکسیژن ساز نمونه بارزی از کاربردهای این محصول می باشد. هم چنین به عنوان جلا دهنده در خمیردندان استفاده می شود.

خرید زئولیت سمنان به صورت عمده

زئولیت سمنان بعد از تولید در بسته بندی های مختلف قرار داده می شوند. بهترین راه خرید زئولیت سمنان، خرید از فروشگاه های معتبر است. شما با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در مقصد تحویل بگیرید. شماره تماس مشاور فروش ما در سایت در می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش زئولیت سمنان در بازار

برای اطلاع از قیمت فروش زئولیت سمنان می توانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید. این مجموعه ضمن ارائه محصول به خریدار مشاوره رایگان نیز می دهد، تا بهترین نوع زئولیت برای کار خود، خریداری کند.

قیمت کلی زئولیت با توجه به نوعی که خریداری می شود متفاوت است. زئولیت ها انواع گوناگونی دارند و هم چنین در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجودند. قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

هم چنین برخی از نمونه های زئولیت در داخل ایران استخراج می شوند، و برخی در خارج از کشور. حجم محصولی که خریداری می کنید، بر روی قیمت نهایی موثر است.

قیمت ثابتی را نمی توان برای محصول ارائه داد. چرا که بازار به دلیل نوسان هایی که دارد، این نوسان قیمتی و به دنبال آن افزایش قیمت، بر روی تمامی محصولات اثر می گذارد. اما ما در مجموعه مفید همواره در تلاش بوده ایم تا قیمت ثابت ومناسبی را برای محصولات در نظر بگیریم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید