مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش اینترنتی زئولیت خوراک طیور

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی مشخصات و کارایی زئولیت خوراکیتاثیر افزودن زئولیت کلینوپتیلولیت در خوراک و بستر طیورفواید استفاده از زئولیت خوراکیخرید عمده زئولیت خوراکی برای مرغداری ها

اگر شما هم صاحب مرغداری هستید این مقاله را تا انتهای همراه ما باشید. زئولی خوراک طیور یک ماده معدنی بی نظیر است که می تواند بسیار از هزینه های مربوط به نگهداری از طیور را برای شما کاهش دهد.

همچنین زئولیت خوراک طیور در بالا رفتن کیفیت گوشت و وزن پرندگان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در ادامه بیش تر در این باره صحبت خواهیم نمود.

مجموعه بازرگانی مفید مرکز فروش اینترنتی زئولیت خوراک طیور است، ما قصد داریم این محصول را بدون واسطه و به صورت مستقیم با نازل ترین قیمت به دست مصرف کننده و مشتریان خود برسانیم.

بررسی مشخصات و کارایی زئولیت خوراکی

بیش ترین هزینه ها در پرورش دام و طیور مرتبط با هزینه خوراک و بهداشت است. در واقع چیزی در حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد این هزینه برگرفته از این دو موضوع است.

زئولیت برای کاهش این هزینه ها راه کار هایی ارائه کرده است. امروزه کشور های پیش رفته زیادی رو به استفاده از زئولیت خوراک طیور آورده است. اما در ایران متاسفانه با وجود معدن متعددی در سراسر کشور، هنوز مصرف زئولیت به حد قابل قبول نرسیده است.

تاثیر افزودن زئولیت کلینوپتیلولیت در خوراک و بستر طیور

بو و رطوبت بستر مرغداری را کم می کند

یکی از عوامل بیمار زا در محیط سالن های مرغداری وجود داشتن بو نا مطبوع و گاز های سمی است. که رطوبت همه این عوامل را تشدید می کند.

زئولیت کلینو می تواند رطوبت محیط را کنترل کرده و بوی سمی و نامطبوع موجود در محیط را حذف می کند. این گاز ها می توانند منجر به بیماری های تنفسی شوند. که این بیماری های تنفسی به انسان ها نیز قابل انتقال است.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته این موضوع به اثبات رسیده که استفاده از زئولیت در بستر پرندگان می تواند از بروز این مشکلات و بیماری ها جلوگیری کند.

تاثیر زئولیت بر روی آفلاتوکسینها

بهتر است بدانید که آفلاتوکسینها در واقع محصول ثانویه متابولیک قارچ آسپرژیلوس فلاووس و آسپرژیلوس پارازیتیکوس می باشد. این قارچ در طبیعت بسیار زیاد است و به قارچ انبار شناخته می شود.

اگر این قارچ در شرایط محیطی گرم و مرطوب باشد به راحتی رشد و تکثیر می یابد. و می تواند محیز انبار را آلوده کند و تاثیر این قارچ بر روی محصولاتی مثل ذرت و سویا بیش تر است.

خوراندن آفلاتوکسین به جوجه ها موجب کاهش    ۲۲درصدی وزن بدن، افزایش وزن اندام هایی  نظیر کبد، کلیه ها و سنگدان می شود و افزودن زئولیت به جیره باعث کاهش این اثرات منفی گردید.

تاثیر زئولیت کلینو بر روی عملکرد طیور

زمانی که از زئولیت خوراک طیور استفاده می شود، و از این ماده معدنی با جیره غذایی آن ها ترکیب می شود. عملکرد بسیار بهتری را از پرنده ها و طیور شاهد خواهیم بود.

زئولیت خوراک طیور میزان تخم مرغ های مرغ ها را افزایش می دهد، این تاثیر هم بر روی تعداد تخم مرغ ها بوده و هم کیفیت پوسته آن ها را افزایش داده است.

زمانی که تخم مرغ ها دارای پوسته مستحکم تر باشد حمل و نقل آن ها راحت تر خواهد بود و همچنین نگهداری از آن ها نیز آسان تر است.

زئولیت خوراک طیور مخلوط شده با دان مرغ های تخمگذار سبب افزایش قطر پوسته تخم مرغ تولیدی و در نتیجه کاهش ضررهای ناشی از شکستن آنها در زمان حمل به بازار می شود. با اضافه نمودن ۵ درصد زئولیت به جیره جوجه های گوشتی در طول ۲ ماه پرورشی راندمان غذایی حدود ۴ تا ۵ درصد بهبود می یابد.

فواید استفاده از زئولیت خوراکی

جذب مواد مغذی موجود در غذای طیور را راحت تر می کند. همچنین زئولیت خوراک طیور می تواند ضایعات غذایی موجوددر فضولات را تقلیل نماید.

میزان رطوبت موجود در فضولات حیوانی کم تر می شود و از همین رو طیور دارای بستری بهداشتی تر و با میزان بیماری کم تر خواهند داشت در نتیجه کاهش هزینه های مربوط به خشک نمودن کود و فضولات طیور را در پی خواهد داشت.

سرعت رشد و پروار شدن پرنده بیش تر خواهد شد. از بین بردن مواد سمی و جلوگیری از ورود این مواد مضر به چرخه غذایی انسان ها از دیگر فواید استفاده از زئولیت خوراک طیور است.

خرید عمده زئولیت خوراکی برای مرغداری ها

شما می توانید جهت خرید عمده زئولیت خوراکی برای مرغداری ها از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

مجموعه مفید ارائه دهنده و پخش کننده انواع زئولیت به سراسر کشور می باشد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید