مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز خرید زئولیت خوراک طیور در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت چیست و استفاده هایی از آن می شود؟مصرف زئولیت خوراکی در تغذیه طیورمزیت های استفاده از زئولیت خوراک طیور چیست؟خرید و صادرات زئولیت خوراکی در ایران

زئولیت ها بلور هایی هستند که درای ساختار متخلخل بوده و بیشترین ترکیب تشکیل دهنده آن ها آلومینا سیلیکات ها هستند. این مواد دارای کاتیون هایی هستند که از فلزات قلیایی خاکی می باشند.

ساخته سه بعدی آن ها باعث شده تا خاصیت های منحصر به فردی داشته باشند.

مجموعه مفید به عنوان مرکز خرید زئولیت خوراک طیور در تهران فعال است. شما این امکان را دارید تا برای خرید ان محصول از هر نقطه ای از کشور اقدام نمایید.

زئولیت چیست و استفاده هایی از آن می شود؟

زئولیت ها در واقه همان طور که قبل تر نیز اشاره شد دارای ساختمانی متخلخل هستند. زئولیت خوراک طیور هم به همین شکل است. ساختمان تمام زئولیت ها مشابه با یک اسفنج عمل می کند. و مولکول ها و ذراتی که دارای سایز حفره هایی هم سان با سایز سوراخ های موجود بر روی بدنه آن باشند را می تواند جذب کند.

مصرف زئولیت خوراکی در تغذیه طیور

زئولیت های طبیعی دارای ویژگی و خواص فیزیکی و شیمایی هستند که آن ها را مناسب برای استفاده در رژیم های غذایی طیور می کند.

استفاده وسیع از این ماده برای کم کردن میزان تولید گاز های زیاد انجام می شود. در واقع در سالن های پرورش طیور با اضافه کردن زئولیت خوراک طیور به غذای پرندگان باعث می شوند تا پرنده رشد بهتری داشته باشد.

همچنین طبق نتایج حاصل از آزمایش هایی که انجام شده به دست آمده که پرندگانی که از این ماده معدنی در غذای آن ها استفاده شده سالم تر بودن و همچنین تخم مرغ با کیفیت تری را تولید کرده اند.

ترکیب کردن و افزودن زئولیت خوراکی در کود طیور باعث می شود تا هیچ گونه گاز سمی مانند آمونیاک تولید نشود. همچنین وقتی این ماده  معدنی را به جیره غذایی آن ها اضافه می کنیم باعث می شود تا رشد بهتری داشته باشند.

در واقع در مدت زمان کوتاهی این پرندگان پروار خواهند شد. از دیگر اثرات استفاده از زئولیت خوراک طیور نیز می توانیم به کم شدن اثر سمی افلاتوکسین اشاره داشته باشیم.

مزیت های استفاده از زئولیت خوراک طیور چیست؟

بسیار جالب است که تنها اضافه کردن مقداری زئولیت خوراک طیور می تواند؛ باعث بهتر شدن روند رشد حیوان شود و یا حتی محصول تولید شده از آن که می تواند گوشت یا تخم مرغ باشد نیز دارای کیفیت بسیار بهتری خواهد بود.

با توجه به تست ها و آزمایش هایی که انجام شده است، وقتی از زئولیت خوراکی در تغذیه طیور استفاده می شود تعداد و وزن تخم های آن ها افزایش پیدا می کند.

از دیگر اثرات آن نیز می توانیم به سلامت بدنی بیش تر پرنده اشاره داشتیم باشیم. به علاوه میزان تلفات نیز با کاهش رو به رو می شود. بازده غذای بهتری خواهند داشت وزن بدن آن ها نیز بهتر خواهد بود.

بیماری های تنفسی و مسمومیت آفلاتوکسین در این مرغ ها کم تر دیده می شود.سلامتی مرغ مادر و انتقال سلامتی به جوجه نیز از اثرات دیگر آن به شمار می رود.

خرید و صادرات زئولیت خوراکی در ایران

با توجه به این که معادن بسیار زیادی در کشور وجود دارد که از آن ها می توان زئولیت طبیعی را برداشت نمود، خرید و صادرات زئولیت خوراکی در ایران امکان پذیر است.

مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز پخش در کشور در حال فعالیت است. شما می توانید برای خرید و صادرات اسن محصول با ما در تماس باشید.

ضمن این که ما به صورت مستقیم این محصول را برای شما تامین خواهیم کرد تا قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در خرید را داشته باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه در سایت درج گردیده است.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید