مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

هدف اصلی استفاده از زئولیت کشاورزیتاثیرات استفاده از زئولیت کشاورزیمزایا و خواص استفاده از زئولیت کشاورزیتاثیر زئولیت بر روی کیفیت و کمیت محصول کشاورزیمزایای دیگر زئولیت کشاورزیقیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی کلینوپتیلولیتخرید اینترنتی و عمده زئولیت کشاورزی
قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در ایران با نرخ های متعددی به چشم میخورد، زئولیت کشاورزی محصولی کاربردی و مفید است. که در سالیان اخیر استفاده از آن در بین کشور های زیادی گسترش پیدا کرده است. ایران با دارا بودن معادن زئولیت در شهر هایی همچون سمنان می تواند به عنوان تامین کننده این محصول باشد.

مجموعه بارگانی مفید به عنوان یکی از شرکت های پخش در حال فعالیت است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در ایران با ما تماس بگیرید.

در ادامه به معرفی بیش تر زئولیت کشاورزی خواهیم پرداخت.

هدف اصلی استفاده از زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی

حاصلخیزی بیشتر خاک و متعادل سازی عناصر موجود در آن است. عناصر مورد نیاز هر گیاه متفاوت است. در واقع هر خاکی که برای یک گیاه مناسب است، ممکن است برای گیاهی دیگر مناسب نباشد؛

از همین رو بهترین راهکار آنالیز و متناسب سازی عناصر موجود در گیاه است. عومل دیگری مانند عمق، نوع بافت خاک، نوع ساختمان، نوع ترکیب شیمایی، شیب و … در باروری خاک کشاورزی موثر است.

بعد از احیا سازی خاک توسط زئولیت کشاورزی هم زمین حاصل خیر خواهد شد و هم ارزش زمین چندین برابر می گردد.

تاثیرات استفاده از زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی یک ماده معدنی و طبیعی می باشد. البته به طور کلی می توان زئولیت را در دو نوع طبیعی و مصنوعی پیدا کرد. اما زئولیت مورد استفاده در بخش کشاورزی، از نوع زئولیت طبیعی می باشد. زئولیت کلینوپتیلولیت، نوعی زئولیت طبیعی با خلوص بالا است که در بخش کشاورزی کاربرد دارد.

زئولیت کاربرد های زیادی دارد و استفاده از ان در کشاورزی می تواند نتایج مثبتی را به بار آورد.

صرفه جویی در مصرف کود شیمیایی و جلوگیری از آلودگی کود ها یکی از کاربرد های این ماده می باشد. این ماده به دلیل ویژگی کاتیونی شدید می تواند ازت و پتاسیم را جذب کرده و تا مدت طولانی آن ها را درون حفره های خود نگهداری کند و هر زمان که گیاه نیاز داشت، آن را داخل خاک رها کند. این روش موجب می شود که در مصرف کودهای شیمیایی صرفه جویی شود. هم چنین کاهش آلودگی آب ها نیز از اثرات آن می باشد.

افزایش بازدهی خاک های زراعی و باغی از دیگر کاربردهای زئولیت کشاورزی است. استفاده از زئولیت، پایداری خاک را افزایش داده و اسیدیته ی آن را کنترل می کند. زئولیت کشاورزی موجب می شود که مواد مفیدی جذب گیاه شود.

استفاده از زئولیت برای تصفیه آب و خاک آلوده نیز مفید می باشد. خاصیت کاتیونی شدید زئولیت موجب می شود تا این ماده بتواند در آب های سطحی و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. و از ورود مواد سمی به چرخه تغذیه جلوگیری کند.

یکی از آسانترین و ارزان ترین راه ها برای افزایش تولید محصولات کشاورزی استفاده از کلینوپتیولیت می باشد. این ماده مفید معدنی می تواند در تعداد محصولات کشاورزی موثر باشد و موجب افزایش آن ها شود. محصولات کشاورزی تا ۴۰ درصد افزایش پیدا میکنند.

مخلوط کردن کود حیوانی با زئولیت موجب می شود تا بهره وری کود حیوانی افزایش پیدا کند.

پیشنهاد می گردد که از زئولیت در انبار های کشاورزی نیز استفاده کنید. این ماده از فاسد شدن محصولات جلوگیری می کند. و عمر مفید آن ها تا مدت زیادی افزایش پیدا می کند.

مزایا و خواص استفاده از زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی در باغات میوه و پسته خواص بسیار زیادی دارد. پسته به خاطر مقاومت بسیار زیادی که در برابر خشکسالی دارد و همچنسن حاصلخیزی آن با زئولیت کشاورزی می توند باعث رشد چندین برابر پسته شود. به علاوه این تاثیر بر روی سایر میوه ها هم بسیار خوب بوده است.

استفاده از زئولیت کشاورزی می تواند تا حد قابل توجهی باعث صرفه جویی در مصرف آب شود. همچنین زئولیت کشاورزی قابلیت بسیار خوبی برای جذب آب و رطوبت دارد و پس از جذب رطوبت آن را به مرور زمان خارج می کند. که همین باعث می شود از هد رفت آب جلوگیری شود.

حائط اهمیت است که این موضوع را بدانید، اتصال زئولیت با مولکول های آب بسیار سست بوده و به محض خشک شدن خاک زئولیت مولکول های آب را به سمت خاک و ریشه هدایت می کند.

تاثیر زئولیت بر روی کیفیت و کمیت محصول کشاورزی

پودر زئولیت کلینو

زئولی کشاورزی املاح موجود در خاک و عناصر آن را تنظیم می کند. از همین رو می تواند کیفیت و مزه محصول را تقویت کند.

به علاوه این که زئولیت کشاورزی می تواند خواص درمانی و دارویی گیاهان را افزایش دهد. زئولیت کشاورزی می تواند به صورت ترکیب شده با خاک، کود و آب مورد استفاده قرار بگیرد.

از زئولیت می توانیم به عنوان یک مکمل غذایی خوب برای دام و کود های کشاورزی استفاده کنیم؛ چرا که زئولیت کشاورزی سرشار از مواد اولیه ای مانند پتاسيم، كلسيم، سديم، آلومنيوم، منيزيم، سيلسيوم، فسفر، گوگرد، مس، آهن، منگنز، و… می‌باشد.

از زئولیت می توان به عنوان یک ضدعفونی کننده بسیار قوی بهره برد. چرا که زئولیت کشاورزی دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی و پاک کنندگی می باشد.

زئولیت کشاورزی از هر گونه عوارض قارچی خاک، گیاه و محصول جلوگیری به عمل می آورد. از همین رو باعث سلامتی بیشتر ساقه و گیاه و حتی ریشه خواهد شد.

زئولیت کشاورزی می توان تا حد بسیار زیادی آب را در خود جذب کرده و نگهداری نماید. در نتیجه می تواند باعث ذخیره ساز ی بیش تر آب خواهد شد. تا در زمانی که مورد نیاز بود بتوان آب را به خورد خاک داد.

مزایای دیگر زئولیت کشاورزی

  • بهبود کیفیت میوه ها و محصولات
  • کاهش و صرفه جویی در مصرف آب
  • جلوگیری از سوختگی ریشه گیاه
  • جلوگیری از ریزش شکوفه
  • جلوگیری از حاصل شدن میوه های نارس
  • تنظیم PH خاک و متعادل کردن آن
  • کاهش شوری خاک و آب
  • مقاومت گیاه در برابر بیماری ها

در نظر داشته باشید که زئولیت مانند کود نیست. و این ماده در صورتی می تواند کارایی داشته باشد که به میزان کافی با کودهای حیوانی و شیمیایی مخلوط گردد.

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی کلینوپتیلولیت

زئولیت کشاورزی

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در بازار ایران با توجه به عوامل مختلفی سنجیده می شود. اما با این حال از انجایی که ایران یکی از تولید کننده های زئولیت کشاورزی است و معادن زئولیتی دارد، قیمت این محصول نسبت به سایر مواد کشاورزی، ارزان تر می باشد. البته این در صورتی است که شما زئولیت کشاورزی را از مراکز پخش مستقیم تهیه کنید و برای خرید، به واسطه ها رجوع نکنید.

زئولیت کشاورزی که در مجموعه ی مفید عرضه می شود، قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد. این مجموعه زئولیت کشاورزی را به صورت مستقیم از معادن زئولیتی برای شما ارسال می کند. برای سفارش زئولیت کشاورزی و یا اطلاع از قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در وزن دلخواه با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی و عمده زئولیت کشاورزی

مجموعه بارزگانی مفید با ارائه خدمات و محصولاتی عالی یکی از فروشندکان معتبر و مراکز پخش در ایران است. شما می توانید جهت خرید اینترنتی و عمده زئولیت کشاورزی با ما تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش و نهایی شدن آن؛ هماهنگی های لازم جهت ارسال صورت می گیرد.

مرکز فروش زئولیت کشاورزی درجه یک

مجموعه ی بازرگانی مفید یکی از معتبر ترین مراکز فروش زئولیت کشاورزی درجه یک می باشد. زئولیت کشاورزی محصولی با کیفیت و خلوص بالا می باشد.

برای سفارش زئولیت کشاورزی از این مجموعه از هر جای ایران که باشید می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و غیر حضوری ثبت کنید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید