مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در قم

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد های زئولیت معدنی در صنعت کشاورزیکاربرد زئولیت در صنعت دامداری و پرورش طیورزئولیت و معزه حاصلخیزی خاکجاذب رطوبت و تهویه کننده هوای خاکزئولیت و تاثیرات آن بر روی کود شیمیاییتصفیه کننده آب و خاکبیش تر شدن تولیدات کشاورزیفواید مصرف زئولیت بطور خلاصه:لیست قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در بازارخرید زئولیت به صورت عمده برای کشاورزی
قیمت هر کیلو زئولیت

قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در بازار در هر مرکز فروشی با تعرفه های مختلف به چشم می خورد. زئولیت کشاورزی در افزایش و بهبود عملکرد محصولات کشاورزی تاثیر بسیار خوبی دارد و می تواند در بهره وری بهتر خاک کمک کننده باشد. ضمن این که با استفاده از آن می توانیم در مصرف کود های شیمیایی نیز صرفه جویی داشته باشیم.

صرفه جویی در مصرف آب هم از دیگر مزایای استفاده از زئولیت کشاورزی است. قیمت هر کیلو این محصول نسبت به کارایی بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه بوده است. برای اطلاع از قیمت آن در بازار می توانید با ما تماس بگیرید.

کاربرد های زئولیت معدنی در صنعت کشاورزی

یکی از کاربرد هایی که از زئولیت می توان نام برد این است که از آن در گلدان های خانگی بهره ببریم. زئولیت می تواند خاک درون گلدان را به طرز فوق العاده ای حاصلخیر گرداند.

تنها با افزودن ۲۵ درصد زئولیت به محیط کشت گلدان می توان باعث رشد سریع تر و بهتر گلدان ها شد. در واقع زئولیت کشاورزی کود  هوشمندی است که قادر است همه مواد مغذی مورد نیاز گیاه را تامین نماید.

همچنین زئولیت کشاورزی با ساختار اسفنجی که دارد، رطوبت و آب اضافه گلدان را به خود جذب می کند و در مرور زمان به آن باز میگرداند. این موضوع باعث می شود از فساد گیاه جلوگیری شود.

کاربرد زئولیت در صنعت دامداری و پرورش طیور

با به کار گیری از زئولیت در جیره غذایی جوجه های گوشتی می توان بازدهی بهتری را از آن ها دریافت نمود. در واقع زئولیت سرعت رشد و وزن گیری جوجه ها را افزایش می دهد.

وقتی در مدت زمان کوتاه تری جوجه ها به رشد برسند و ضمن این که وزن آن ها بالا میرود  کیفیت گوشت آن ها نیز حفظ شود. میزان سود حاصل بالا می رود. از همین رو قیمت هر کیلو زئولیت به هر میزانی که باشد برای یک دامدار بسیار به صرفه است.

در مورد جوجه های تخم گذار نیز این موضوع صادق است، یعنی استفاده از زئولیت برای این نوع جوجه ها نیز تاثیر مثبت دارد. چرا که باعث بیش تر شدن تعداد تخم مرغ ها و بالا رفتن کیفیت پوسته تخم مرغ ها می شود. هر چند که در برخی موارد تخم دو زرده نیز مشاهده شده است.

زئولیت و معزه حاصلخیزی خاک

زئولیت دارای خواص بی شماری است. استفاده از زئولیت کشاورزی نه تنها باعث رونق کشاورزی می شود. بلکه با حاصلخیر شدن خاک مزرعه و باغ، زمین زراعی شما دارای ارزش بیش تری خواهد بود.

همچنین یکی دیگر از کاربرد های زئولیت است که آب مورد استقاده برای کشاورزی را تصفیه می کند. در واقع با گرفتن مواد سمی و مضر موجود در آب های زیر زمینی از نفوذ آن ها به ریشه جلوگیری می کند.

همان طور که می دانید یکی از راه های انتقال بیماری، همین گیاهان آلوده است. زمانی که مواد سمی و مضر از طریق کارخانه ها و یا هر راه دیگری به آب های زیر زمینی نفوذ پیدا می کند.

این آب ها در آبیاری گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند و در نهایت به چرخه غذایی حیوانات و انسان ها وارد می شوند. بنابراین تصفیه آب یکی از مهم ترین خواص و قابلیت های زئولیت کشاورزی به حساب می آید.

جاذب رطوبت و تهویه کننده هوای خاک

زئولیت کشاورزی یک جاذب پر قدرت بوده و می تواند میزان زیادی از آب را در مدت طولانی در خود نگه دارد. در واقع زئولیت جذب رطوبت را تا زمانی که به حد اشباع برسد ادامه می دهد. و از رطوبت تا زمانی که نیاز باشد نکهداری می کند.

این موضوع سبب می شود تا مصرف آب در کشاوزی تا میزان بسیار زیادی کاهش داشته باشد. پس می توانیم زئولیت را برای کشور خودمان که دچار کم آبی شده است به عنوان یک محصول فوق العاده به شمار بیاوریم. علاوه بر آن زئولیت ، خواص هیدرو فیزیکی خاک (Hydrophysical properties) را بهبود می‌بخشد.

زئولیت و تاثیرات آن بر روی کود شیمیایی

زئولیت می تواند در بهبود عملکرد کود شیمایی به صورت ویژه ای موثر باشد. چرا که کود های شیمایی عموما با آبیاری شسته می شود و میزان زیادی از آن ها از بین می رود. همچنین علاوه بر این که هدر رفتن کود ها را داریم با ورود این کود های شیمیایی به منابع آب زیر زمینی آلوده شدن محیط زیست را نیز در پی خواهیم داشت.

زئولیت با دارا بودن خاصیت جذب کاتیونی شدید نسبت به +NH4 و +K بخش اعظم عناصر فوق را در کودهای ازته و پتاسه به خود جذب نموده در درون شبکه خود برای مدت طولانی نگهداری و به تدریج نیاز گیاه را تامین می‌نماید.

از همین رو زئولیت کشاورزی از هدر رفتن کود جلوگیری می کند و با رها سازی تدریجی آن را به صورت کامل در دسترس گیاه قرار می دهد.

تصفیه کننده آب و خاک

بهتر است بدانید که بسیاری از مواد سمی و فلزی سنگین که از کارخانه های صنعتی وارد محیط زیست می شوند، به واسطه آب های سطحی شسته می شوند و به چرخه غذایی انسان وارد می شوند. زئولیت کشاورزی با دارا بودن خاصیت کاتیونی می تواند این عناصر سمی و آلودگی را جذب کرده و از بین ببرد.

در نتیجه از ورود این آلود گی ها به چرخه غذایی هم جلوگیری می کند. پس قیمت هر کیلو زئولیت در مقایسه با کارایی که در این زمینه دارد بسیار ناچیز بوده و اگر از آن بهره برده شود می تواند به میزان چشم گیری بهره وری را بالا ببرد.

بیش تر شدن تولیدات کشاورزی

برخی از کشور ها دارای معادن این کانی ارزشمند هستند، اما برخی دیگر که این معادن را ندارند، با وارد کردن این محصول نیاز کشور خودشان را رفع می کنند.

با توجه به این که کشور های پیش رفته زیادی رو به استفاده از این ماده معدنی آورده اند، و طبق تجربات به اثبات رسیده است که زئولیت کشاورزی باعث بیش تر شدن تولیدات کشاورزی می شود.

فواید مصرف زئولیت بطور خلاصه:

  • زئولیت باعث صرفه‌جوئی در مصرف آب شده و در مناطق خشک و کم‌آب میزان آبیاری را کاهش می‌دهد.
    • زئولیت به دلیل قابلیت تبادل کاتیونی فوق‌العاده (CEC) باعث صرفه‌جوئی در مصرف کودهای شیمیایی شده و بازدهی کود را بالا می‌برد.
    • زئولیت از آلودگی آبهای زیرزمینی و سطحی که در اثر استفاده از کودهای شیمیایی به وجود می‌آید، کاسته و به بهداشت محیط کمک می‌کند.
    • زئولیت موجب افزایش تولید در واحد سطح گردیده و در نتیجه سود بیشتری را متوجه کشاورزان می‌نماید.
    • زئولیت با محبوس کردن مواد و آزاد‌سازی تدریجی آن به هنگام نیاز، از سوزش ریشه گیاه جلوگیری می‌کند.
    • زئولیت با جذب عناصر فلزی سنگین و مواد رادیواکتیو از ورود این مواد به گیاه و در نتیجه وارد شدن به چرخه غذایی انسان جلوگیری می‌نماید.
    • زئولیت بهره‌وری کودهای حیوانی را افزایش داده و از بوی نامطلوب آن می‌‌کاهد.
    • زئولیت به لحاظ ایجاد بستر مناسب، مورد استفاده فراوانی در کشت‌های گلخانه‌ای و چمن دارد.

لیست قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در بازار

زئولیت کشاورزی یکی از  مواد معدنی است که به صورت طبیعی در معان متعددی وجود دارد. این محصول با قدرت خارق العاده ای که دارد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است.

مهم ترین کاربردی که از این محصول می توان نام برد استفاده از آن در صنعت کشاورزی است. شما کشاورزی که به دنبال تغییر روند کار خود و سود بیش تر هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. تا از کاربرد های مهم این محصول مطلع گردید.

لیست قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در بازار به صورت دوره ای ممکن است متغییر باشد، از همین رو امکان درج آن در سایت وجود ندارد. شما می توانید جهت اطلاع از آن و ثبت سفارش با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط بگیرید.

خرید زئولیت به صورت عمده برای کشاورزی

شما می توانید برای خرید عمده زئولیت کشاورزی با ما تماس بگیرید. همچنین جهت استعلام قیمت و یا گرفتن مشاوره در زمینه خرید این محصول نیز با دفتر فروش ما در تماس باشید.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

7

7 پاسخ به “قیمت هر کیلو زئولیت کشاورزی در قم”

  1. مطالب سایت واقعا مفید بودند، برای کسانی که در زمینه کشاورزی فعالیت دارند تهیه این محصولات لازم هست. ممنون از سایت خوبتون

  2. ژئولیت گاهی مانند یک ماده سمی و خطرناک هستش باید مواظب این ططور مسائل باشیم تا مبادا دچار اتفاقی و خدایی نکرده حوادثی ناگوار شویم حادثه خبر نمیکند

  3. در ساختمان سازی می شود در لابلای جداره هاای دیوار های خارجی از اینمواد استفاده کرد درود بر تیم پر قدرت شما عزیزان و درود به صنعت بجا و کابردی این محصولات

  4. سلام به شما و تشکر از بابت پحصول کاربردی شما در صنعت کشاورزی، بسیار جامع و کامل توضیح دادید ممنون و مچکر

  5. سلام میشه بگین این گونه سنگ رو از کجا استخراج میکنن من هنوز متوجه نشدم
    البته ممنونم که مطالب مفیدی در سایت قرار دادین

  6. سلام با توجه به ساختار متخلخل زئولیت این ماده معدنی قادره مقداری از آب موجود در خاک را جذب کرده و آن را برای مدت طولانی درون شبکه ساختاری خود نگهداری کند. آب جذب شده در ساختار زئولیت به تدریج آزاد میشه و جذب گیاه می شه
    و این یک اتفاق خوب میتونه در زمینه ی کشاورزی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید