مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش زئولیت سنتزی 13x مخصوص اکواریوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد های زئولیت سنتزی 13x کدام است؟خرید زئولیت سنتزی 13x در اصفهان

زئولیت ماده ای ست پرفروش که بسیاری از مراکز در کشور ما اقدام به عرضه آن به صورت گسترده نموده اند. کاربردهای فراوان این ماده در ادامه بیان خواهد شد اما یکی از این موارد پاکسازی آکواریوم و مراکز نگهداری ماهیان می باشد. فروش زئولیت سنتزی 13x مخصوص اکواریوم را از واحدهای فروش آن که به صورت معتبر در این زمینه فعالیت دارند، بخواهید. این مراکز به نحو احسن قادر به تامین نیاز شما می باشند.

فروش زئولیت سنتزی 13x مخصوص اکواریوم

کاربرد های زئولیت سنتزی 13x کدام است؟

کاربرد های زئولیت سنتزی 13x کدام است؟ زئولیتها، آلومینوسیلیکات هایی هستند که به صورت کریستالهایی سه بعدی و نیز متخلخل در فرایند طبیعی و یا مصنوعی تولید می گردند. خرید زئولیت سنتزی که همان محصول مصنوعی می باشد، رواج بیشتری دارد و این موضوع به دلیل کاربردهای گسترده انواع زئولیت مصنوعی ست.
تولیدکنندگان این ماده، انواع زئولیت را با روشهای مخصوص انجام می دهند که یکی از موارد به دست آمده در این فرایند زئولیت X است. ساختار این زئولیت را باید FAU دانست که به صورت سه بعدی می باشد.
اگر می خواهید کاربرد های زئولیت سنتزی 13x را بدانید باید بگوییم که صنایع شیمیایی در این بین از مهمترین موارد هستند که کاربرد این ماده را به تصویر می کشند. در این صنعت، زئولیت نقش کاتالیست کراکینگ را دارد و به نحو احسن قادر به جذب گازهایی همچون دی اکسید کربن می باشد.
همچنین از این زئولیت در حذف آلاینده های آب هم استفاده می شود. این آلودگیها صنعت کشاورزی را تحت تاثیرات نامطلوب خود قرار داده است. قابلیت جذب آنیونها و کاتیونهای موجود در آب مانند نیترات، کرومات و سولفات، در کنار جذب فلزات سنگین و آلاینده های تجزیه ناپذیر، از جمله مواردی ست که با آن می توان به کارایی بالای زئولیت سنتزی 13x در صنعت آب پی برد.
این مواد در برابر حرارت پایدار و این پایداری البته در مقابل مواد شیمیایی و مکانیکی نیز مطرح می باشد. امکان جابجایی یونها را فراهم کرده و ظرفیت آنها در انجام واکنشهای کاتالیستی بالاست. از همه مهمتر این که جاذب هستند و کاربرد آنها به این دلایل بسیار زیاد است. 

خرید زئولیت سنتزی 13x در اصفهان

خرید زئولیت سنتزی 13x در اصفهان زئولیتها از فراوانی بسیار خوبی برخوردار هستند. در واقع تولید آنها با محدودیت چندانی همراه نمی باشد. بعلاوه که قیمت آنها هم چندان بالا نیست و همه صنایع قادر به خرید و استفاده از آن هستند.
زئولیت اصفهان نمونه ای این مواد بوده که تاکنون توانسته قابلیتهای فراوانی را در مصارف متعدد از خود به نمایش بگذارد.
خرید زئولیت سنتزی 13x در اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و قادر به تامین نیاز صنایع به این ماده می باشد.
این مواد در رفع مشکلات زیست محیطی و افزایش سلامتی انسان و طبیعت نقش دارند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید