مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش زئولیت سنتزی وارداتی از چین

آنچه در این مقاله میخوانید...

کشور های تولید کننده زئولیت سنتزی وارداتیخرید زئولیت سنتزی وارداتی چین

زئولیت یکی از مواد معدنی است که هم به صورت طبیعی از طریق معادن استخراج می شود و هم به صورت مصنوعی تولید می شود که به آن زئولیت سنتزی می گویند. از این ماده با ارزش به عنوان غربالگر در بسیاری از فرایندهای جذبی استفاده می شود. این روزها فروش زئولیت سنتزی وارداتی که از کشور چین به ایران وارد می شود رونق فراوانی دارد و بسیاری از صنایع و کارخانجات کشورمان از این ماده برای تولید بسیاری از محصولات خود بهره می برند.

فروش زئولیت سنتزی وارداتی از چین

کشور های تولید کننده زئولیت سنتزی وارداتی

کشور های تولید کننده زئولیت سنتزی وارداتی همانگونه که اشاره شد، زئولیت ها به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها دارای خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود بوده و بر مبنای همین ویژگی ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
در حال حاضر حدود 50 زئولیت طبیعی و 150 زئولیت مصنوعی در جهان وجود دارد. زئولیت های مصنوعی که به آنها سنتزی نیز گفته می شود مواد شیمیایی هستند که دارای خلوص بسیار بالایی بوده و به همین علت از آنها در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می شود.

از جمله کشورهای تولید کننده زئولیت سنتزی وارداتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چین
  • آمریکا
  • ژاپن
  • سوئیس
  • آلمان

خرید زئولیت سنتزی وارداتی چین

خرید زئولیت سنتزی وارداتی چین با وجود اینکه این روزها انواع و اقسام زئولیت های طبیعی در بسیاری از معادن کشورمان یافت می شود، اما بسیاری از صنایع ترجیح می دهند اقدام به خرید زئولیت سنتزی وارداتی از کشور چین نموده و نیاز خود را به این ماده باارزش به این شکل رفع نمایند.
چرا که این نوع زئولیت ها در عین دارا بودن ساختار بسیار قدرتمند، از قیمت ارزانی نیز برخوردار می باشند و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین نوع آن را تهیه کرد و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شد.
به طور کلی زئولیت های سنتزی میزان آبگیری بسیار زیادی دارند و همین امر سبب شده است که از آن به عنوان یک جاذب آب و رطوبت در صنایع مختلف استفاده گردد. حتی این ماده شیمیایی می تواند انواع گازها و بخارها را نیز به خود جذب نموده و این موضوع در امر تولید اکسیژن در صنایع پزشکی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که زئولیت سنتزی دارای خواص کاتالیزوری بوده و می تواند به راحتی برخی از یون های موجود در آب، گاز و سایر مواد را جداسازی نموده و تصفیه نماید. زئولیت ها در حالت طبیعی و کاملاً خالص، بدون رنگ و یا مات و خاکستری هستند و اگر درون آنها هیدروکسیدهای آهن وجود داشته باشد، رنگ آنها زرد، قرمز و قهوه ای خواهد بود.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید