مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه زئولیت سنتزی مصنوعی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خواص زئولیت سنتزی مصنوعی چیست؟صادرات زئولیت سنتزی مصنوعی در ایران

زئولیت یکی از کانی های معدنی محسوب می شود که این محصول در انواع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که هر کدام از لحاظ کاربرد و ویژ گی با هم متفاوت هستند. زئولیت سنتزی مصنوعی دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف می باشد و به علت خصوصیات خاصی که دارد، از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی در سطح کشور دارد. فروشگاه زئولیت سنتزی مصنوعی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید.

فروشگاه زئولیت سنتزی مصنوعی در تهران

خواص زئولیت سنتزی مصنوعی چیست؟

خواص زئولیت سنتزی مصنوعی چیست؟ زئولیت سنتزی مصنوعی دارای چه خواصی می باشد؟ این محصول از درجه خلوص بالایی برخوردار بوده و دارای جذب آب بسیار بالایی است. این محصول چگالی پایینی داشته و از هدایت الکترونیکی خوبی برخوردار می باشد.
این ماده بی رنگ و یا مات بوده و در کنار هیدروکسید آهن رنگ آن قرمز و یا قهوه ای می شود. این محصول با گرم شدن کف می کند و و به راحتی ذوب می شود. زئولیت سنتزی دارای ساختاری کریستالی بوده و و در زمان آبگیری ساختار و کیفیت خود را حفظ می کند و در بلورهای آن مولکول های یک شکلی وجود دارد.
این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی دارد و در برابر حرارت و دمای بالا پایداری خوبی از خود نشان می دهد و یکی از بهترین کاتالیزورها و جاذب ها به شمار می رود که امروزه در صنایع نفت و گاز همچنین پتروشیمی و کشاورزی با توجه به خواص فراوان کاربرد گسترده ای دارد.
زئولیت سنتزی به خوبی دی اکسید کربن را جذب نموده و امروزه در صنایع شیمیایی به علت فواید زیاد به عنوان کاتالیست مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در خالص سازی اکسیژين همچنین اتانول استفاده زیادی می شود و امروزه در صنعت پزشکی و داروسازی همچنین آزمایشگاه ها و تصفیه آب و فاضلاب کاربرد دارد.

صادرات زئولیت سنتزی مصنوعی در ایران

صادرات زئولیت سنتزی مصنوعی در ایران صادرات زئولیت سنتزی مصنوعی در ایران توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه انجام می شود که به علت کاربرد فراوان در آنجا نیز از فروش بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی دارد.
صادرات انواع زئولیت ایران علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد و در بهبود روابط اقتصادی و تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه مؤثر است و باعث ایجاد مشاغل جدید می شود.
در حال حاضر شرکت های تولید زئولیت مصنوعی انواع این محصول را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش نیروی متخصص با کیفیتی عالی تولید نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می کنند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید