مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنیخرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

با رشد صنایع تاثیر آنها در آلودگی های محیطی غیر قابل اجتناب است خصوصا که این آلودگی ها به آب و خاک منتقل شده است و حیات بشر را به خطر انداخته است. با کشف تاثیر سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی در توصیه آلودگی محیطی استفاده آن در صنایع افزایش یافته است. این سنگ به دلیل ساختار کانی ها و فضای خالی که دارد سموم موجود در آب و خاک را جذب می کند و مانند فیلتر عمل می کند. باتوجه به خریداران عمده در کشورهای دیگر شرکت اقدام به صادرات سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی نموده است.

صادرات سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی شکل ظاهری سنگ زئولیت چند وجهی است و در رنگ های مختلفی وجود دارد و این در محیط های قلیایی و در رسوبات چند هزار ساله کف دریا به وجود می آید، این سنگ معدنی با توجه به کانی های تشکیل شده آن و همچنین نوع تهیه آن متفاوت می شود، به دلیل عدم خلوص زئولیت معدنی نوعی از این سنگ به طور مصنوعی در صنایع ساخته می شور تا از خلوص زیادی برخوردار باشد زیرا در طبیعت همواره کانی های دیگری نیز در تشکیل سنگ زئولیت وجود دارند که کارایی آن را محدود می سازند .

یکی از انواع سنگ زئولیت ، سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی است این سنگ به طور طبیعی در معادن وجود دارد و مهمترین ویژگی آن خلوص و ساختار کانی های موجود در آن است این ساختار به آن ویژگی جذب و تبادل یونی زیادی بخشیده است. این نوع زئولیت کمیاب بوده و چند کشور از معادن آن بهره برده اند از ویژگی های منحصر آن به کریستالی بودن آن و ساختار شیمیایی چند وجهی آن و همچنین خلوص بالای آن می توان اشاره کرد.

این سنگ به دلیل خلوص بالا قابلیت جذب کاتیون های مضر در خاک مانند نیترات و اسید و دی اکسید کربن را دارند نیترات در سالهای اخیر به دلیل استفاده زیاد از کود های شیمیایی وارد خاک و آب های زیر زمینی شده است و موجب تخریب زیست گیاهی و جانوری شده است ولی استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت در خاک موجب جذب آن شده و باعث تصفیه محیط می شود. زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی همچنین در تصفیه آب کاربرد داشته و موجب تصفیه سختی آب می شود و همچنین در تصفیه فاضلاب ها نیز از آن استفاده می شود.

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت معدنی با توجه به کاربردهای سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در پالایش آلودگی ها نقش آن را در زندگی بشر نمی توان منکر شد این سنگ معدنی علاوه بر افزایش بهره وری خاک امروزه به عنوان تصویه کننده خوراک به غذای حیوانات نیز اضافه شده است و حتی در مواد شوینده نیز کاربرد دارد. با توجه به کاربردهای مختلف آن در صنایع متقاضیان زیادی نیز وجود دارند برای خرید سنگ زئولیت و اطلاعات بیشتر میتوانید به کارشناسان فروش شرکت مراجعه نمایید گفتنی است شرکت این سنگ ها را با بالاترین کیفیت و از برندهای معتبری چون EURO ADSORBENT آلمان و XINTAO چین تهیه نموده است.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید