مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت عرضه زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست کاربرد زئولیت پودری کلینوپتیلولیتقیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی

تولید کنندگان سنگ زئولیت پودری کلینوپتیلولیت سعی می‌کنند که این محصول را به دلیل خواص فراوان آن به نقاطی که کشاورزی رونق فراوان دارد به خاطر کیفیت بیشتر محصول صادر می کنند همچنین برای نقاطی که خاک آن حاصلخیز نمی باشد. برای تقویت و حاصلخیز خاک و جلوگیری از آفت های کشاورزی کاربرد بسیار بسیار فراوانی دارد که این محصول را جزو نمونه ترین محصولات تقویت خاک به شمار می رود خرید سنگ زئولیت به دلیل کاربرد فراوان دارای اهمیت فراوان می باشد.

شرکت عرضه زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

لیست کاربرد زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

لیست کاربرد زئولیت پودری کلینوپتیلولیت لیست کاربرد زئولیت پودری کلینوپتیلولیت با توجه به خاصیت مواد زئولیت بسیار مهم می باشد این سنگ ها که کاملاً پودر می شود و و به وسیله سیلاب ها و باد با خاک مخلوط می شود باعث می شود که در هنگام آبیاری زمین آب را کاملاً جذب نموده و به گیاه برساند.

همچنین این سنگ دارای ریز مغذی هایی است که باعث رشد فراوان گیاه و حاصلخیز شدن خاک می ‌شود به همین دلیل این سنگ ها را خریداری نموده با خاک کشاورزی مخلوط می‌کنند تا خواص اعجاب انگیز آن را مشاهده نمایند.

تقسیم بندی زئولیت معدنی براساس اندازه و روزنه های آن و همچنین ترکیبات شیمیایی آن می باشد و همچنین میزان ترکیبات آلومینیوم و سیلیکات آن تقسیم می شود که علاوه بر استفاده ی آن در صنعت کشاورزی در ماشین لباسشویی و انواع ماشین ظرفشویی به خاطر خاصیت جذب آب آن استفاده می شود.

این سنگ باعث می شود که رطوبت حاصل از لباسهای آلوده راو همچنین رطوبت ظرفها کاملا گرفته شود و از رشد هر گونه قارچ و باکتری جلوگیری می کند که از آن در انواع آکواریوم نیر استفاده می شود که باعث می شود آب لجن کمتری به خود بگیرد و شفاف باشد زیرا این سنگها با جذب زیاد باعث می شوند که لجنها از آب گرفته شود.

همچنین برای از بین بردن انواع حشرات در طویله ها واز بین بردن رطوبت و قارچ بسیار موثر بوده و باعث شده که این سنگ بسیار حائز اهمیت قرار بگیرد زئولیت پودری به دلیل کاربرد فراوان مورد توجه انواع کارخانجات نیز قرار گرفته که در صنعت لباسشویی و ظرفشویی از آن نیز استفاده می نمایند.

قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی

قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت صادراتی که از مهمترین محصولات به شمار می آید که در آزمایشگاههای کنترل کیفی قدرت جذب میزان آلومینیوم و سیلیکات آن را اندازه گرفته و براساس تقاضای مصرف کنندگان به بازار عرضه می گردد.

برای خرید سنگ می ‌توانیم آنرا از فروشگاههای معتبر به صورت حضوری خریداری نماییم و همچنین می توانیم این این نوع سنگ را که زئولیت کلینوپتیلولیت نام دارد را از سایت های معتبر که شناخته شده هستند به صورت آنلاین سفارش دهیم تا کالایی با کیفیت مرغوب تهیه نماییم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید