مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید مستقیم زئولیت خوراک دام از معدن

آنچه در این مقاله میخوانید...

نقش زئولیت در پرورش دام هااستفاده از زئولیت در دام های پرواری، گوسفند و گوساله و بزاستفاده از زئولیت در دام های شیریاستفاده از زئولیت در بستر دام هاقیمت کیلویی زئولیت خوراک دام

 

با توجه به این که ایران دارای معادن زئولیتی می باشد، زئولیت خوراک دام به صورت مستقیم بهره برداری شده و توسط مراکز پخش مستقیم، به دست مصرف کننده می رسد.

مجموعه ی مفید به دلیل دسترسی مستقیمی که به معادن زئولیتی شهر سمنان دارد، زئولیت خوراک دام را در بالاترین کیفیت از معادن استخراج کرده و در سراسر کشور با قیمت مناسب پخش می کند. برای خرید زئولیت خوراک دام می توانید از این مجموعه اقدام کنید. از آنجا که ما پخش مستقیم هستیم، قیمت زئولیت خوراک دام ارزان تر از مراکز دیگر خواهد بود.

نقش زئولیت در پرورش دام ها

زئولیت خوراک دام

یکی از کاربردهای رایجی که زئولیت ها در ایران دارند، استفاده از آن ها به عنوان زئولیت خوراک دام می باشد. می توان گفت زئولیت در دامپروری نقش مهم و اساسی ایفا می کند. استفاده از زئولیت تاثیرات مثبت زیادی بر روی دام ها گذاشته است.

در دامپروری ها می توان از زئولیت برای همه ی دام ها استفاده کرد. زئولیت خوراک دام را می توان با کود و خوراک دام مخلوط کرد یا تنهایی به خورد دام داد. در نهایت زئولیت تاثیر خود را بر روی دام ها خواهد گذاشت

استفاده از زئولیت در دام های پرواری، گوسفند و گوساله و بز

زئولیت خوراک دام
زئولیت خوراک دام

می توان زئولیت را به غذای این دام ها اضافه کرد. رشد دام ها و وزن گیری بالای آن ها و هم چنین بهبود خوراک دام از نتایجی است که زئولیت بر روی دام ها می گذارد. زئولیت خوراک دام موجب می شود تا دام رشد حد اکثری داشته باشد. و به بهبود قابلیت هضم کمک می کند و دام می تواند بهتر خوراک خود را هضم کند. همچنین کیفیت گوشت و طعم گوشت آن ها نیز بهتر خواهد شد.

با توجه به این که انسان ها پروتئین مورد نیاز خود را از دام می گیرند، میزان پروتئین دامی نیز افزایش پیدا کرده و پروتئین مورد نیاز انسان نیز تامین می گردد.

استفاده از زئولیت در دام های شیری

زئولیت را می توان به غذای دام های شیری اضافه کرد و منتظر نتایج شگفت انگیز آن شد. استفاده از زئولیت خوراک دام در گاوهای شیری موجب می گردد تا شیر دام افزایش پیدا کند؛ به علاوه این که کیفیت و چربی شیر نیز بهتر گردد. بر روی شیر های این دام ها آزمایشی انجام شده که نشان دهنده ی آلودگی کمتر ان ها می باشد. و در نتیجه افزایش کیفیت شیر از مزایای استفاده از زئولیت خوراک دام است.

استفاده از زئولیت در بستر دام ها

می توان زئولیت را در بستر دام ها قرار داد. تا ضمن جذب رطوبت مدفوع، بوی مدفوع نیز کاهش پیدا کند و مدفوعی خشک تولید شود. استفاده از آن به عنوان کود حیوانی در کشاورزی نیز مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

هم چنین استفاده از زئولیت موجب می گردد که حشره هایی که دور دام ها جمع می شوند، کاهش پیدا کنند. میزان مصرف زئولیت برای هر دام باید با توجه به دستور کارشناس مربوطه مشخصص گردد.

با توجه به ویژگی ها وتاثیراتی که زئولیت بر روی دام ها دارد، استفاده از آن به عنوان مکمل غذایی دام ها موجب سودآوری بیشتر برای دامداران می گردد.

قیمت کیلویی زئولیت خوراک دام

زئولیت خوراک دام و طیور
زئولیت خوراک دام و طیور

قیمت زئولیت خوراک دام با توجه به فاکتور های مختلف مشخص می گردد. کیفیت، برند تولید کننده و روش تولید و وجود واسطه ها از جمله مواردی هستند که می توانند بر روی قیمت زئولیت خوراک دام تاثیر گذار باشند.

مجموعه ی مفید با در نظر گرفتن استاندارد های لازم، اقدام به تولید زئولیت خوراک دام کرده است. و قیمت عمده این محصول از سمت مراکز معتبر، کاملا اقتصادی بوده و ارزش خرید را دارد.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید