مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت چیست و زئولیت ها چه خواصی دارند؟تفاوت زئولیت های طبیعی با زئولیت های سنتزیقیمت انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب
سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

برای خرید عمده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب می توانید همین حالا، از طریق شماره تماس های موجود در سایت، با ما تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق فرم سفارش موجود روی سایت، اطلاعات خود را وارد کرده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

زئولیت ها جزو محصولات پرکاربردی هستند که هم در داخل و هم در خارج از کشور، از آن ها استفاده می شود. این محصول در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود می باشد. کلینوپتیلولیت نمونه ای از زئولیت های طبیعی می باشند. این زئولیت ها در معادن یا در سنگ های رسوبی آتشفشانی وجود دارند. که کاربرد تجاری بالایی را دارا می باشند.

یک نکته ای که در مورد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت وجود دارد، میزان خلوص آن می باشد. عموما سنگ زئولیت طبیعی، درجه خلوص خوبی ندارند؛ اما کلینوپتیلولیت ها از درصد خلوص خوبی برخوردار هستند. که می توان ان ها را در مصارف مختلف استفاده کرد.

مجموعه بازرگانی مفید، پخش کننده انواع زئولیت مرغوب اعم از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب می باشد، که برای خرید عمده آن می توانید سفارش خود را از اقصی نقاط ایران و جهان ثبت نمایید.

تمامی محصولاتی که در این مجموعه عرضه می گردند، ضمانت کیفیت و قیمت دارند؛ لذا می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

 سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

زئولیت چیست و زئولیت ها چه خواصی دارند؟

 سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

زئولیت ها نوعی مواد معدنی هستند که از آلومینا و سیلیس ساخته شده اند. این مواد معدنی دارای یکسری حفره های یک اندازه می باشند. سایز حفره ها دربعضی از زئولیت ها بزرگ و در بعضی کوچک می باشد. اما تمامی آن ها یک آرایش دقیق و منظمی را دارند. یکی از خصوصیات ویژه زئولیت ها، انعطاف پذیر بودن در برابر تبادل یون و کم آبی برگشت پذیر می باشد. که این عامل سبب مصرف زیاد زئولیت ها شده است.

زئولیت ها ساختار سه بعدی گونه ای دارند. ریز متخلخل هستند و در یک چهارچوب منظم در جای خود قرار گرفته اند. منافذ زئولیت ها حاوی کاتیون و آب می باشد. ساختار زئولیت ها یک چهارچوبی دارد که متشکل از حفره های بهم پیوسته و اشغال شده است.

زئولیت ها را می توانید در رنگ های زرد، آبی پیدا کنید.  البته به رنگ سبز نیز وجود دارند. و ان کاملا بسته به نسبت رادیکال های گوگردی می باشد. زئولیت ها گاهی به رنگ سفید مایل به زرد نیز دیده می شوند.

زئولیت ها هم به صورت طبیعی وجود دارند و هم در مقایس وسیع به صورت صنعتی تولید می شوند. در جایی که سنگ های اتشفشانی و لایه های خاکستر با آب زیرزمینی قلیایی واکنش دهد، زئولیت طبیعی حاصل می شود. برخی از زئولیت ها طی چند میلیون سال در محیط های رسوبی و حوضه های کم عمق دریایی تشکیل می شوند.

زئولیت های طبیعی به دلیل این که با مواد معدنی دیگر، فلزات و یا کوارتز آلوده می شوند، درجه خلوص کمی دارند. به همین دلیل کاربردهای آن ها نسبت به زئولیت های سنتزی کمتر می باشد.

تفاوت زئولیت های طبیعی با زئولیت های سنتزی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، زئولیت های طبیعی میزان خلوص کمتری دارند و از ان ها استفاده کمتری می شود. اما برای جبران این مصرف کم، زئولیت های مصنوعی را تولید می کنند. زئولیت های مصنوعی در صنعت کاربرد بیشتری دارند.

من جمله روش هایی که برای تولید زئولیت مصنوعی به کار گرفته می شود، گرم شدن محلول آبی آلومینا و سیلیس با هیدروکسید سدیم می باشد.

زئولیت های مصنوعی مزایای بیشتری را نسبت به زئولیت های طبیعی دارند. این دسته از زئولیت ها به صورت خالص تولید م گردند. هم چنین می توان نوعی از زئولیت ها را تولید کرد، که در طبیعت وجود ندارد.

استخراج زئولیت طبیعی ازمعدن، با استفاده از روش های متداول استخراج معدن روباز استفاده می شود. ابتدا بار سنگین برداشته می شود تا به سنگ معدن دسترسی پیدا شود.  سپس با استفاده از تراکتور های مجهز مراحل دیگری طی می شود. تا به زئولیت طبیعی دسترسی پیدا کنیم.

نمونه زئولیت های مصنوعی و یا سنتزی که وجود دارند، چیزی حدود ۲۰۰ نوع می باشند. در طی فرایند تبلور آهسته سیلیکا- الومینا در حضورمواد قلیایی و قالب های آلی، عمل سنتز انجام می گیرد.

به طور کلی زئولیت ها در هر نوعی که باشند، دارای دو ویژگی اصلی یعنی تبادل یونی و جذب می باشند. . به دلیل همین دو ویژگی کاربردهای مختلفی را دارند.

زئولیت ها به دلیل این که می توانند تبادل یونی انجام دهند، درتصفیه آب خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین برای جداسازی مولکولی نیز مناسب هستند.

استفاده از زئولیت ها به عنوان کاتالیزور و جاذب از دیگر کاربردهای این مواد می باشد.

قیمت انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب

کلینوپتیلولیت ها جزو زئولیت های طبیعی هستند. از آنجایی که این نوع زئولیت، طبیعی می باشد، فقط در برخی از کشورها استخراج می شود. همه ی کشور ها دارای معادن زئولیتی نیستند.

مثلا کشور ایران معدن زئولیت دارد که این معدن، در شهر سمنان می باشد. مجموعه بازرگانی مفید، انواع زئولیت طبیعی را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از معادن سمنان به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع زئولیت و هم چنین قیمت این محصول، می توانید با کارشناس فروش تماس گرفته و در جریان قیمت های این محصول قرار بگیرید.

هم چنین با دریافت مشاوره رایگان در مورد محصول با کیفیت و مناسب، راهنمایی های لازم را دریافت کنید؛ تا خریدتان را به درستی انجام دهید.

پودر کلینو کاربردهای زیادی را در صنعت دارد. به همین دلیل استفاده از این پودر در کشورهای دیگر که پور کلینو ندارند، ضروری می باشد. مجموعه مفید، برای دسترسی سایر کشور ها به این پودر پرکاربرد، امکان صادرات انواع زئولیت اعم از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب را به کشور های دیگر دارد.

و این کانی ها را در بهترین کیفیت  وقیمت و در وزن های دلخواه مشتریان، به کشورهای دیگر صادر می کند.

برای ثبت سفارش می توانید از طریق شماره تماس، یا شبکه ها اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام با ما ارتباط بگیرید، تا سفارش شما راثبت نماییم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید