مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

منظور از زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟آشنایی با کاربرد انواع زئولیت کلینوپتیلولیتکیفیت بارز زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیبررسی ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیفروش ویژه زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیعرضه کننده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیپخش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی یک ماده معدنی است که عمدتا از آلومینو سلیکات تشکیل شده و کار برد تجاری عمده آن به عنوان جاذب سطحی است. زئولیت ها به طور گسترده ای برای تصویه آب، به عنوان کاتالیزور و برای تهیه مواد پیشرفته استفاده می شوند. که مهم ترین کاربرد زئولیت تولید پاک کننده های لباس است. اکثر زئولیت ها بی رنگ یا سفید هستند با این حال بعضی از آن ها که حاوی مقادیر جزئی یا کم آهن هستند، به رنگ زرد کم رنگ یا قهوه ای مایل به قرمز دیده می شوند.خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد زئولیت های طبیعی آن ها را در بسیاری از کار برد های کشاورزی و باغبانی سودمند نموده است.تکنولوژی های وابسته به زئولیت ها در کشاورزی و باغبانی شامل آزاد سازی تدریجی کودها، زئوپونیک و اصلاح و بهبود خاک است. با توجه به خشکسالی و مشکل کمبود آب در ایران، استفاده از کود های همراه با زئولیت در ایران رو به افزایش است. زئولیت ها باتوجه به خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی که دارند قیمت هاو کاربردهای متفاوتی هم دارند؛ بهترین نوع زئولیت ،زئولیت کلینو پتیلولیت است که قیمت زئولیت کلینوپتیلولیت با توجه به کیفیت آن نسبت به بقیه زئولیت ها گران تر است.

خرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

منظور از زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟

منظور از زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟ زئولیت کلینوپتیلولیت عمده در انواع مختلف و با موارد مصرف متفاوت، به صورت بسته بندی های ۳۰کیلویی یا به صورت فله عرضه می شوند. این محصولات که عموما از سنگی به همین نام و در۹ نوع مختلف به راحتی در طبیعت ایران پیدا می شوند در کشاورزی، تصفیه آب، دامداری و موادشوینده کاربرد دارند؛ باتوجه به چنین کاربرد وسیعی غالبا مراکز فروش زیادی اقدام به عرضه این محصول به مشتریان می کنند. خرید تمامی انواع زئولیت از جمله زئولتیت کلینوپتیلولیت در فروشگاه های آنلاین، در ابعاد مصرفی حداقلی تا عمده امکان پذیر است. علاوه بر آن، خرید اینترنتی زئولیت با روش فروش آنلاین زئولیت ، در فروشگاه های محصولات کشاورزی یا فروشندگان لوازم نگهداری دام و طیور رایج است.

آشنایی با کاربرد انواع زئولیت کلینوپتیلولیت

ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه اش از موهبت های بزرگی همچون ذخایر نفت و معادن بزرگ و غنی برخوردار است؛ یکی اط منابع مهم معادن زئولیت در کشور است به طور عمده ۹ مدل زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی در ابعاد وسیع در داخل کشور استخراج و فراوری می شوند. علاوه بر شبکه وسیع توزیع داخلی تعدادی از شرکت های با داشتن مجوزهای مربوطه اقدام به صادرات این محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه میکنند. با توجه به کاربرد هر گونه از زئولیت ها دایره گسترده ای از مصرف کنندگان خواستار این محصول هستند و عرضه آن به صورت تخصصی و معمولا با منوی تکمیل از تمامی انواع زئولیت های رایج، در اختیار شرکت های صاحب نام و دارای مجوز است. شناسایی شرکت های معتبر و بررسی انواع محصولات آنها به صورت اینترنتی یا بهره جویی از مشاوران متخصص این زمینه، که در همین کارخانه ها مشغول به کار هستند میسر میباشد.

کیفیت بارز زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

کیفیت بارز زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی قیمت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت باتوجه به کیفیت بالای این نوع نسبت به انواع زئولیت ها و دامنه وسیع کاربرد آن، اعم از کشاورزی، دامپروری، صنایع هسته ای، پرورش ماهی، تصفیه آب و … از قیمت بیش تری برخوردار است؛ همچنین از آنجا که زئولیت های تولید داخل با خلوص ۹۵٪ بهترین زئولیت جهان است از نوسان قیمت نسبی برخوردار است، البته قیمت جهانی زئولیت هم از این قائده مستثنی نیست و گاها با نوسان قیمت مواجه می شود. برای بررسی دقیق و مشورت گرفتن از متخصصان این امر میتوان با مراجعه به سایت زئولیت و فروش گاه های معتبرمستقیم یا آنلاین، از قیمت روز و مناسب ترین زئولیت برای کار پیشنهادی بهره منده شد.

به طور کلی در در بازار فروش زئولیت، کلینوپتیلولیت ها عموما در بسته بندی های یک کیلویی و با قیمتی بین ۵۷۰ هزار تومان تا ۷۲۰ هزار تومان عرضه می شوند؛ این محصولات قابلیت ارسال به داخل یا خارج کشور را از جانب شرکت های فروشنده داراست و با توجه به مقصد ارسال و نوع زئولیت ها قیمت متغیری دارند.

بررسی ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

از آنجا که زئولیت ها انواع گوناگونی دارند و هر مورد با توجه به خواص فیزیکی مخصوص خود (فاصله بین بلورها، ظرفیت تبادل یونی، ظرفیت جاذب بودن و…) باهم متفاوت هستند، خواص و کاربردهای مختلفی هم دارند. به طور کلی از کار برد های زئولیت می توان مختصرا به این موارد اشاره کرد: در صنعت کشاورزی از زئولیت ها به عنوان ماده جاذب و حافظ رطوبت در زراعت، افزایش دهنده تبادلات کاتیونی و حاصلخیزی و کنترل کننده بو استفاده می شود. همچنین از این ماده به عنوان مواد افزودنی خوراک دام، در گلخانه پرورش گل ها، مکمل برای درخت و درختچه، اصلاح چمن، محوطه سازی و احداث جنگل، در سیستم های آبکش ، تصفیه آمونیاک استخر ماهی و آبزیان و … بهره جویی میکنند.

یکی دیگر از انواع زئولیت در منازل مسکونی به عنوان بوگیر، کنترل کننده بو و رطوبت حیوانات خانگی (بستر حیوانات خانگی مثل سگ، گربه و خرگوش) به کار میرود. ازدیگر کاربردهای زئولیت استفاده در زمینه صنعتی است، که به عنوان جاذب نفت (و مشتقات آن) و جداساز گازها کاربرد دارد. ازاین محصول حتی در حوزه انرژی هسته ای (در سایت بازسازی) استفاده می شود همچنین در راکتور ها و مدیریت زباله های اتمی مورد استفاده است. زئولیت ها علاوه بر کاربرد های نام برده شده در حیطه محیط زیست ( جذب فلزات سنگین ، به عنوان جذب کننده آلودگی های نفتی ) و بالاخص حیطه تصفیه آب ( حذف فلزات سنگین، پاکسازی استخر های شنا و حذف آمونیاک موجود در لجن و…) نیز کاربرد دارند. علاوه بر موارد نام برده شده از این محصول در تولید محصولات دیگر از جمله شوینده های قوی، یا کاتالیزورهای شیمیایی استفاده می شود.

توزیع زئولیت کلینوپتیلولیت در بازارهای داخلی بازار پر رونقی دارد، از آنجا که این محصولات تولید داخل هستند خرید آن ها به صورت عمده و بسته بندی مقدور است. پخش و توزیع این محصولات به بازار مصرف گاها از معادن تا فروشگاه های خارج کشور ادامه دارد، در این بازار وسیع فروش انواع زئولیت استخراج شده، فراوری شده یا با فروش زئولیت مصنوعی در جریان است. از آنجا که زئولیت ها کاربرد های وسیعی دارند و درصنایع پیشرفته همچون هسته ای هم استفاده می شوند بازاز مصرف رو به افزایشی دارند به این ترتیب فروش عمده این محصول از کشورهای تولید کننده به بازار مصرف در حال رشد جهانی هر روز بیش تر می شود. عرضه عمده زئولیت های مصنوعی به بازار جهانی عمدتا از جانب کشورهای هند و چین انجام می شود اما بهترین کیفیت و غنی ترین معادن مربوط به ایران با زئولیت های دارای خلوص ۹۵ درصد و طبیعتی غنی است.

فروش ویژه زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

فروش ویژه زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی معادن صادرات زئولیت کلینوپتیلولیت داخلی با توجه به غنی بودن خاک ایران تعداد زیادی دارند، بعضی از این معادن در اصفهان، سمنان ، مشهد و دیگر شهرهای ایران واقع هستند که سنگ زئولیت را به صورت مستقیم از معادن استخراج می کنند. بجز انواع زئولیت مصنوعی که در کارخانه ها تولید و روانه بازار می شوند دیگر انواع زئولیت از معادن استخراج می شوند و اگر به صورت سنگ معدنی زئولیت فروخته نشوند، به کارخانه های مربوطه ارسال می شوند، برای مثال کارخانه زئولیت سمنان این سنگ ها را با روش های فیزیکی و شیمایی به پودر یا مایع تبدیل میکند و این محصولات پس از بسته بندی روانه بازار می شوند.

در معادن تولید زئولیت کلینوپتیلولیت، این محصول به صورت عمده استخراج می شود و با توجه به خلوص محصول استخراج شده و نوع آن به صورت خام یا فراوری شده به فروش می رسد. از معادن تولیدی در ایران حدود ۱۰ نوع از زئولیت ها در ابعاد وسیع برداشت می شوند و انواع دیگر آن با پراکندگی بیش تر و حجم کم تر در طبیعت قابل بهره برداری هستند. در بعضی از کشورهای پیشرفته مانند چین که از وسعت جغرافیایی و تکنولوژی های پشرویی برخوردار است معادن زئولیت چندانی وجود ندارد ولی در عوض این کشور و بعضی کشورهای مشابه اقدام به تولید زئولیت مصنوعی میکنند که البته کاربرد و خواص متفاوتی نسبت به زئولیت های طبیعی دارد.

عمده فروشی زئولیت در ایران غالبا توسط صاحبین معدن استخراج زئولیت و بدون واسطه انجام می شود، به طبع آن این نوع خرید عمده بدون واسطه از قیمت کمتری برخوردار است حال آنکه کیفیت در هر دو روش عرضه یکسان است (با واسطه و بدون واسطه)؛ به عنوان نمونه از مراکز فروش زئولیت در ایران می توان به فروش زئولیت سمنان ، فروش زئولیت اصفهان ، و فروش زئولیت تهران اشاره کرد. این محصول بعد از فراوری به صورت پودر یا مایع ولی در فروش عمده بدون واسطه غالبا به صورت سنگ عرضه می شود.

عرضه کننده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

انواع محصولات زئولیت کلینوپتیلولیت ارزان از مواد اولیه ای به همین عنوان، شامل ۹ نوع زئولیت سهل الوصول و انواع دیگری است که به راحتی در طبیعت پیدا نمی شوند، از تمامی انواع زئولیت محصولاتی تحت عنوان زئولیت کشاورزی، زئولیت آکواریوم، زئولیت کود معدنی و… در جهت کنترل آلودگی، جذب کردن سموم آب و به عنوان فعال شیمیایی (کاتالیزور) و … استفاده می شوند.

به طور کلی زئولیت در سه نوع مایع، سنگ و پودر عرضه می شود و با توجه به نوع زئولیت (مثلا کلینوپتیلولیت) در زمینه های مختلف و محصولات با موارد استفاده متفاوت، کاربرد دارند. علاوه بر ماده خام اولیه زئولیت که در کارخانه ها تغییر شکل میدهد و روانه بازار می شود از این محصول در صنایع مختلف جهت تولید محصولی دیگر مثلا شوینده های بهداشتی استفاده می شود، درخواست دریافت این محصول با کاربردهای متنوعی که دارد توسط کشور هایی که از معادن زئولیت محروم هستند رو به افزایش است؛ به جز زئولیت های مصنوعی که در کارخانه های تولید می شوند و اکسیژن آب را کم میکنند و میتوانند پوشش گیاهی یک منطقه آبی را به طور کامل از بین ببرند انواع دیگر زئولیت از جمله کلینوپتیلولیت ها باید از معادن زئولیت استخراج شوند و با تغییرات فیزیکی و شیمیایی برای کاربردی که مورد نظر مشتریان است، آماده شوند.

آماده سازی زئولیت کلینوپتیلولیت جهت مصارف مختلف در کارخانه ها انجام می شود و بعد از ایجاد شکل فیزیکی مناسب (سنگ، مایع و پودر) از این محصولات در زمینه های مختلفی استفاده می شود. برای مثال استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت در زمینه کشاورزی جهت غنی سازی خاک با اضافه کردن این ماده به خاک با نسبت مشخص و با توجه به نیاز خاک انجام می شود. استفاده از این محصول برای تصفیه آب به صورت مایع و با نسبت ۳ گرم بر لیتر صورت می گیرد، همچنین از این محصول به صورت پودری در غذای دام به جهت کنترل بو و آلودگی استفاده می شود. زئولیت های درشت تر در کف آکواریوم ها، با اندازه های متوسط در آب های سنگین راکتورها و … استفاده می شوند.

پخش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

پخش مستقیم زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی زئولیت کلینوپتیلولیت با کیفیت ترین نوع زئولیت و دارای بزرگترین دامنه کاربرد بین انواع آن است، به طبع این موضوع این نوع از زئولیت از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

قیمت دقیق هر کیلوگرم زئولیت در هر روز با جستجو در فروش گاه های آنلاین قابل بررسی است اما به طور عمده هر کیلوگرم از زئولیت کلینوپتیلونیت به صورت پوردی با قیمت ۷۲۰ هزار تومان در بازار مصرف عرضه می شود.

زئولیت کلینوپتیلولیت مصارف مختلفی در حوزه های کشاورزی و نگهداری دام و طیور و همچنین پرورش شیلات دارد. این محصول با توجه به درصد بالای گوگرد، پتاسیم، منیزیم، سیلیسیم، کلسیم، مس، فسفر، سدیم و… که دارد مکمل خوبی برای خاک کشاورزی، غذای دام و طیور و مکمل کود (برای جلوگیری از ایجاد مسمومیت) می باشد. علاوه بر استفاده به عنوان مکمل، این محصول از اثرات اکولوژیکی مناسبی برخوردار است و تاثیرات مثبتی بر کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش توانایی آلودگی پذیری در خاک کشاورزی و آب های تحت الارضی می گذارد. فروشنده زئولیت کلینوپتیلولیت در این سایت حضور دارد.

زئولیت کلینوپتیلولیت یک فعال شیمیایی است از این رو مس تواند مواد سمی خاک را جذب کند و این سموم را در خود نگه دارد، این پروسه در آب نیز اجرا می شود. استفاده از این نوع زئولیت در حوزه کشاورزی و تصفیه آب فقط بخشی از کاربرد وسیع این محصول در صنایع رو به گسترش داخلی است.

به طور کلی هرچه زئولیت کلینوپتیلولیت دارای درصد تخلخل متوسط، توانایی جذب شیمیای بالا، زهکشی خوب، ثبات شیمیایی هنگام تغییر pH محیط و … را دارا باشد از بازار مصرف بیش تر و توانایی بهتری جهت فعالیت های شیمیایی به عنوان جاذب یا کاتالیزور برخوردار است. قدرت جذب آمونیوم در این نوع از زئولیت ها در دامپروری (به عنوان مکمل غذایی حیوان و کم کننده آمونیوم دفع شونده) و تصفیه آب و خاک بررسی می شود. اگر از این ماده در خاک های کشاورزی برای جلوگیری از ورود آمونیم به آب های تحت الارضی استفاده شود تقریبا تمام آمونیوم اضافی جذب زئولیت ها می شود. با توجه به قیمت این محصولات میتوان گفت زئولیت ها ارزان ترین جاذب های شیمیایی برای تمامی سموم از جمله آمونیوم هستند که بازدهی و قدرت جذب بالایی هم دارند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید