مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید زئولیت کشاورزی را از کجا انجام بدهیم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

از زئولیت کشاورزی چه استفاده هایی می شود؟کاربرد زئولیت کشاورزی و اثرات آنمزایای استفاده از زئولیت در صنعت کشاورزیاصلاح خاک کشاورزی با زئولیتخرید مستقیم زئولیت کشاورزی مرغوبفروش زئولیت کشاورزی به صورت مستقیم
خرید زئولیت کشاورزی

خرید زئولیت کشاورزی را از کجا انجام بدهیم؟ پاسخ به این سوال و بیشتر در ادامه این مقاله..

مراکز فروش زیادی در کشور هستند که به صورت اینترنتی و یا حضوری در حال فعالیت هستند. شاید برای خرید زئولیت کشاورزی این سوال برای شما مطرح شده باشد که از کجا بخرم؟ خب با ما همراه باشید تا هم کمی بیشتر در رابطه با این ماده معدنی بدانیم و هم بتوانیم خریدی بهتر داشته باشیم.

از زئولیت کشاورزی چه استفاده هایی می شود؟

زئولیت کشاورزی

  1. مصرف زئولیت برای افزایش تولید محصولات کشاورزی

کشور های مختلفی از زئولیت کشاورزی استفاده می کنند، طبق گزارشی که از این کشور ها به دست رسیده است؛ به کار گیری از این ماده معدنی باعث افزایش بازدهی تعداد محصولات کشاورزی می شوذ، ضمن این که این افزایش بازدهی در نوع صیفی جات بسیار بیشتر است.

  1. تاثیر مثبت استفاده از زئولیت کشاورزی در افزایش بهره وری کود ها

زمانی که کود های حیوانی را با مقداری از زئولیت ترکیب شود، می تواند روند بهره وری بهری را برای کود های شیمیایی رقم بزند.

همچنین از هدر رفت و آن نیز جلوگیری می شود. مواد مفید موجود در خاک در مدت زمان کوتاهی جذب زئولیت کشاورزی می شود، سپس به مرور زمان آزاد سازی می شود و به خورد خاک می رود.

همان طور که می دانید مقادیر زیادی از اوره در کود وجود دارد، با جذب این ماده مضر توسط طئولیت کشاوری از صدمه دیدن گیاه جلوگیری می شود. ضمن این که بوی نا مطلوب کود حیوان یهم از بین می رود.

حتی استفاده از زئولیت در بستر حیوان و دام باعث می شود از بیماری ها و بوی بدی که در محیط وجود دارد از بین برود.

کاربرد زئولیت کشاورزی و اثرات آن

زئولیت کشاورزی

به صورت خلاصه اگر بخواهیم کاربرد های زئولیت را عنوان کنیم. خرید زئولیت کشاوزی در صنعت کشاورزی کاربرد دارد. که از آن جهت تصفیه آب کشاورزی، بهبود خاک، بهبود بهره وری کود استفاده شده و همین طور برای بهتر شدن کیفیت محصولات تولید شده استفاده می شود.

زئولیت در کشور های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. مانند ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان، ترکیه و … که این کشور ها به صورت گسترده اقدام به خرید زولیت کشاورزی و استفاده از آن می نمایند.

ماده اصلی تشکیل دهنده زئولیت کشاورزی آلومینوسیلیکات است؛ خواص فیزیکی این ماده کاربردی بدین صورت است که؛ دارای خاصیت تبادل کاتیونی بسیار خوب و بالایی است، ضمن این که به دلیل نوع ساحتار بدنه آن دارای خاصیت جذب و نگهداری آب می باشد.

و می تواند به صورت طولانی مدت آب را در خود نگهداری کند. به علاوه زئولیت کشاورزی می تواند عناصر فلزی سنگین را نیز در خود جذب نماید.

کمی بیشتر در رابطه با زئولیت بدانیم؛

کلمه زئولیت بر گرفته از دو کلمه یونانی بوده و معنای تحت الفظی آن یعنی سنگ جوشان، علت این نوع نام گذاری به این خاطر است که با حرارت زیاد دادن به زئولیت یک حالت بخاری از آن خارج می شود.

به کار گیری از زئولیت کشاورزی در خاک کشاورزی باعث می شود تا خاک از هر گونه آلودگی در اثر کود های شیمیایی و آب آلوده و عناصر سمی سنگین در امان خواهد بود. ضمن این که از رشد هر گونه سموم علی الخصوص افلاکسین موجود در خاک، ساقه و برگ و محصول به دست آمده جلوگیری می کند.

در نتیجه با استفاده از زئولیت کشاورزی محصولات تولید شده سالم تر خواهد بود و ساق و برگ های گیاهان هم که به عنوان تغذیه به حیوانات داده می شود، از سلامت بیشتری برخوردار است.

مزایای استفاده از زئولیت در صنعت کشاورزی

زئولیت

استفاده از زئولیت باعث میشود تا خاکدانه های مقاوم موجود در آب های زیر زمینی افزایش پیدا کند. به علاوه باعث بهبود پیدا کردن و کوتاهی زمان تخمیر کود های شیمیایی خواهد شد. در واقع زمان تخمیر را تا ۴ الی ۵ برابر کوتاه تر می کند.

تولیدات محصولت کشاورزی افزایش پیدا می کند در کنار این افزایش تعداد مرغوبیت محصولات به عمل آمده هم بیشتر می شود. زئولیت کشاورزی قادر است تا از سوختن ریشه گیاه جلوگیری به عمل آورد و همچنین باعث افزایش رشد گیاه می شود.

زئولیت کشاورزی رطوبت موجود در هوا را جذب می کند و در خود نگه میدارد و به تدریج به خورد خامک می دهد. این موضوع باعث مصرف کم تر آب و صرفه جویی در آن خواهد شد. پ

وسته میوه مقاوم تر می شود بنابراین نگهداری از آن در انبار راحت تر است. ضمن این که مقاومت آن را در بربر بیماری ها و فاسد شدن نیز بیشتر میکند.

اصلاح خاک کشاورزی با زئولیت

پودر زئولیت کشاورزی

می دانید که خاک کشاورزی هم مثل گیاهان زنده است و نیاز به رسیدگی دارد. بدون داشتن خاک مناسب، گیاه و محصول خوبی نخواهیم داشت. بنابراین باید در ابتدا سلامت خاک را مد نظر قرار دهیم.

خرید زئولیت کشاورزی و استفاده از آن بیشتر خاک های مرده و بی حاصل، قابل احیا هستند. این موضوع در مناطقی که دچار کم آبی و خشکسالی هستند بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

در رابطه با حاصلخیر باید بدانید که حاصلخیزی خاک مجموعه ای از فرایند های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی است.  جهت اصلاح خاک کشاورزی توجه بر دو موضوع مواد فیزیکی و شیمیایی خاک مورد اهمیت است.

تغییر یون های خاک کشاورزی با استفاده از زئولیت کشاورزی می تواند عناصر خاک را تغییر دهد و باعث حاصلخیزی آن شود.

نکته قابل توجه این است که در خاک می توانید برخی از عناصر را با آزمایش خاک به دست بیاوریم. برای این کار باید خاک مورد ارزیابی و آنالیز قرار بگیرد.

سپس عناصر آن تنظیم شود. با استفاده از افزایش دادن مواد اسیدی و برخی از مواد شیمیایی موجود در عناصر خاک می توان آن را تبدیل به خاکی استاندارد و مناسب نمود.

خرید مستقیم زئولیت کشاورزی مرغوب

برای خرید مستقیم زئولیت کشاورزی مرغوب بدون هیچ واسطه ای از مجموعه مفید می توانید اقدام نمایید. چرا که ما با در اختیار داشتن پخش عمده این محصول قادر هستیم سفارش شما را در هر حجم و اندازه ای پذیرا باشیم.

مجموعه مفید در زمینه صادرات مواد معدنی و زئولیت سال ها تجربه داشته است. بنابراین می توانید برای صادرات نیز با ما مشورت کنید.

فروش زئولیت کشاورزی به صورت مستقیم

جهت خرید زئولیت کشاورزی می توانید از فروشگاه هایی که اقدام به فروش مستقیم این محصول می کنند اقدام کنید. مجموعه بازرگانی مفید یکی از بزرگ ترین مراکز پخش انواع زئولیت علی الخصوص زئولیت کشاورزی است.

شما می توانید با خرید از مجموعه ما خریدی به صرفه را در کنار محصولی با کیفیت داشته باشید. رضایت شما مشتریان محترم هدف ماست.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید