مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید زئولیت طبیعی ایرانی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع کاربرد های زئولیت طبیعی ایرانیقیمت زئولیت طبیعی معدنی مرغوب

تولید و توزیع زئولیت در ایران توسط کارخانه های تولیدی انجام می‌شود. این کارخانجات به صورت مستقیم محصولات خود را به بازار ارسال می‌کند. با توجه به اینکه توزیع مستقیم، با حذف واسطه ها همراه است و با قیمت تولیدی انجام می شود، شما عزیزان برای خرید زئولیت طبیعی ایرانی مرغوب می توانید خرید خود را از این توزیع کنندگان انجام دهید تا محصولی با کیفیت و با صرفه تحویل بگیرید. 

خرید زئولیت طبیعی ایرانی مرغوب

انواع کاربرد های زئولیت طبیعی ایرانی

انواع کاربرد های زئولیت طبیعی ایرانی زئولیت ها کانی های طبیعی و مصنوعی می باشد که نوع طبیعی و معدنی آن در کشور ما تولید می گردد. این محصول دارای عناصر سدیم، پتاسیم و…. می باشد که  کاربردهای بسیار زیادی دارد. از کاربردهای انواع زئولیت طبیعی ایرانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • زئولیت به دلیل وزن کم و دارا بودن خواص پرکننده به عنوان پرکننده در صنعت کاغذ استفاده می شود  همچنین به عنوان ماده اولیه در صنایع سرامیک سازی استفاده می شود. با توجه به جذب آب بالایی که دارد در صنایع تولید سیمان نیز استفاده می شود که دوام و پایداری بتن را افزایش می دهد. 
  • در صنایع پزشکی و داروسازی به عنوان یک جلادهنده در خمیردندان های حاوی فلوراید استفاده می شود. 
  • با توجه به اینکه یک محصول کاملاً طبیعی و معدنی است. برای محیط زیست خطری ندارد و می‌توان برای دفع آفات از این محصول در زمین های کشاورزی استفاده کرد
  • زئولیت ها با توجه به ایجاد نکردن آلودگی محیط زیست بدر ساخت شوینده ها استفاده می شود و باعث تولید کف بیشتر و افزایش پاک کنندگی می گردد. 
  • یکی دیگر از اصلی ترین کاربردهای زئولیت در صنعت نفت به عنوان جذب نفت و رفع آلودگی های نفتی می باشد. یعنی اگر در  نفت از تانکر های بزرگ نشت کرد و حجم زیادی از نفت در سطح دریا انباشت شد، از این طریق می توان برای جمع آوری و جذب نفت استفاده کرد.
  • به مصرف کاهش و صرفه‌جویی مصرف آب در زمین‌های کشاورزی کمک می‌کند، از سوختگی ریشه گیاهان جلوگیری کرده و باعث افزایش رشد آنها می‌گردد. ph خاک را متعادل می‌کند و باعث کاهش شوری آب و خاک می گردد. 

قیمت زئولیت طبیعی معدنی مرغوب

قیمت زئولیت طبیعی معدنی مرغوب قیمت زئولیت طبیعی معدنی مرغوب در بازار با توجه به برند و کیفیتی که دارند، متفاوت است و هرچقدر کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
فروش این محصول توسط عمده فروشان انجام شود.  قیمت محصول به دلیل حذف واسطه و هزینه‌های جانبی کاهش پیدا می‌کند.  تمام کاربرد های ذکر شده در بالا باعث شده که میزان خرید و فروش این محصول از رونق خوبی برخوردار است.
خرید اینترنتی که بهترین و ساده ترین روش های خرید این محصول می باشد و به شما عزیزان در وقت و صرف هزینه‌های اضافی بسیار کمک می‌کند. اگر به دنبال خرید این محصول هستید می توانید از طریق همین سایت اطلاعات لازم را از مشاوران و کارشناسان مجرب به ما دریافت کنید. 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید