مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش زئولیت سنتزی مصنوعی خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت انواع زئولیت سنتزی مصنوعیمرکز خرید زئولیت سنتزی مصنوعی وارداتی

پخش زئولیت سنتزی مصنوعی خارجی توسط مراکز مربوطه در داخل کشور صورت می گیرد. زئولیت دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می باشد که در این جا به نوع مصنوعی آن می پردازیم. به زئولیت مصنوعی نوع سنتزی نیز در بازار گفته می شود. تجارت زئولیت سنتزی بیشتر از نوع طبیعی آن بوده است. شکل ساختاری زئولیت به صورت کریستال می باشد. این ماده ساختار سه بعدی برای خود تشکیل داده است.

پخش زئولیت سنتزی مصنوعی خارجی

شناخت انواع زئولیت سنتزی مصنوعی

شناخت انواع زئولیت سنتزی مصنوعی همان طور که گفته شد زئولیت مصنوعی  دارا ساختمان سه بعدی می باشد که این ساختار اشکال هندسه متعددی را به وجود آورده است هر کدام یک از این اشکال موارد کاربردی خاص خود را به همراه دارند. یکی از انواع زئولیت که در بازار فروش نیز موجود می باشد گرانول های کروی شکل نام دارند این ماده از زئولیت های سنتزی است این نوع زئولیت به دلیل همگن بودن بیشتر در صنایع به کار برده می شود.

نوع دیگر زئولیت که در بازار فروش خود مشتریان خاص خود را به همراه داشته است گرانول های استوانه ای شکل نام دارند. برای نام گذاری زئولیت ها در سطح کشور از کد ها پی مخصوصی استفاده می کنند یکی از این کد ها با عنوان 2000 در بازار بیان می شود زئولیت دو هزار انواع زئولیت های سنتزی خود را به همراه داشته است. یکی از این مواد زئولیت کلینو نام دارد این نوع زئولیت هم طبیعی و هم معدنی بوده است.

یکی از زئولیت های دیگر که در بازار فروش موجود می باشد با عنوان ایکس 13 بیان شده است در این راستا هر کدام یک از زئولیت های سنتزی کد های مخصوص به خود را دارا می باشند. گرانول های کروی شکل دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز هستند خصوصیات این مواد به این صورت بوده که بارگذاری و تخلیه گرانول های کروی آسان می باشد. سابیدگی این زئولیت ها بیشتر می باشد. فشار ویژه آنها نیز بالا است. 

مرکز خرید زئولیت سنتزی مصنوعی وارداتی

مرکز خرید زئولیت سنتزی مصنوعی وارداتی مرکز خرید زئولیت سنتزی مصنوعی وارداتی مواد سنتزی را به مشتریان خود عرضه می دهد مصرف کننده دایمی این مواد را به صورت عمده و بدون واسطه می تواند تهیه کند در این صورت زئولیت با هزینه مناسبی به دست خریدار می رسد.

زئولیت مصنوعی انواع مدل های مختلف خود را دارا می باشد. هر کدام یک از زئولیت ساختار منحصر به فرد خود را دارا می باشند اتم های تشکیل دهنده زئولیت از آلومینیوم و اکسیژن و سیلیس تشکیل شده است. در تمامی ساختار ها این سه عنصر موجود است. گرانول های نوع سه پر و چهار پر نیز یکی دیگر از انواع مدل های زئولیت در بازار است.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید