مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

واردات زئولیت کلینو پتیلولیت خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

سایر کاربرد های زئولیت کلینو پتیلولیتفروش انواع زئولیت کلینو پتیلولیت طبیعی

هم اکنون خرید و فروش عمده بخش زیادی از زئولیت کلینو پتیلولیت مورد مصرف ایران از طریق بخش دولتی و بازرگانی دولتی ایران صورت می گیرد و ثبت سفارش با قیمت ارز مصوب دولتی انجام می شود. با توجه به حساسیت تامین این محصول که یکی  از مهم ترین کالاهای اساسی است و جلوگیری از آشفتگی های بازار این امر قابل قبول می باشد. فروش زئولیت طبیعی از طریق فروشندگان به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود.

واردات زئولیت کلینو پتیلولیت خارجی

سایر کاربرد های زئولیت کلینو پتیلولیت

سایر کاربرد های زئولیت کلینو پتیلولیت زئولیت طبیعی یک محیط فیلتر طبیعی جدید و بسیار مناسب برای تصفیه آب است. عملکرد مطلوبی نسبت به فیلترهای شن و ماسه و کربن دارد و آب خالص تری را ارائه می دهد و سرعت کارایی بالاتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد و به تعمیر و نگهداری کمتر نیاز دارد. این  ماده مزایای زیادی نسبت به شن و ماسه دارد و می توان از آن برای جایگزینی مستقیم شن در فیلتر شن و ماسه معمولی استفاده کرد.

سه کاربرد اصلی از زئولیت در صنعت وجود دارد: کاتالیز، جداسازی گاز و تبادل یونی.

زئولیت ها به عنوان کاتالیزور برای چندین واکنش مهم شامل مولکول های آلی بسیار مفید هستند. مهمترین آنها ترک خوردگی، ایزومریزاسیون و سنتز هیدروکربن است. زئولیتها می توانند دامنه متنوعی از واکنشهای کاتالیزوری از جمله واکنشهای ناشی از اسید باز و فلز را گسترش دهند. زئولیت ها همچنین می توانند کاتالیزورهای اسیدی باشند و می توانند به عنوان پشتیبانی از فلزات فعال یا معرف ها استفاده شوند.

زئولیت ها می توانند کاتالیزورهای انتخابی شکل یا با انتخاب حالت گذار یا با حذف واکنش دهنده های رقیب بر اساس قطر مولکولی باشند. همچنین از آنها به عنوان کاتالیزور اکسیداسیون استفاده شده است. این واکنش ها می توانند در داخل منافذ زئولیت انجام شوند  که به شما امکان کنترل درجه بیشتری محصول را می دهد.

زمینه های اصلی کاربردهای صنعتی انواع زئولیت عبارتند از: پالایش نفت، تولید سوخت های سوختی و تولید پتروشیمی. زئولیتهای مصنوعی مهمترین کاتالیزور در پالایشگاههای پتروشیمی هستند.

از زئولیت برای جذب مواد مختلف استفاده می شود. این شامل کاربردهایی در خشک کردن، تصفیه و جداسازی است. آنها می توانند آب را در فشارهای جزئی بسیار پایین بردارند و خشک کننده های بسیار موثری هستند. آنها می توانند مواد شیمیایی آلی فرار را از جریان هوا، ایزومرهای جداگانه و مخلوط گازها حذف کنند. خاصیت پرکاربرد زئولیت، جداسازی گاز است.

فروش انواع زئولیت کلینو پتیلولیت طبیعی

فروش انواع زئولیت کلینو پتیلولیت طبیعی در سایت های شرکت های فعال در این حوزه فروش عمده زئولیت ارزان انجام می گردد. برند های بسیار زیادی از انواع زئولیت در این مرکز عرضه می شود که خریداران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مرکز در ارتباط باشند و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

برای مشاهده انواع برند ها و اطلاع از قیمت روز هر کی می توانید به جدول موجود در سایت مراجعه نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید