مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 مرکز پخش مولکولارسیو ۳A در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات فنی مولکولارسیو ۳Aکاربرد های مولکولارسیو ۳A در صنایع مختلفکاربردهایی است که مولکولارسیو ۳A گرید GSorb-310 دارد.آشنایی بیشتر با زئولیت ۳A
مولکولارسیو 3A

برای خرید مولکولارسیو ۳A درجه یک حتما به سراغ مراکز پخش معتبر بروید تا درگیر محصولات فیک و تقلبی نشوید. در بازار نمونه های مختلفی از مولکولارسیو ۳A موجود است. مولکولارسیو ۳A درجه یک را می توانید از مجموعه با سابقه و معتبر مفید خریداری کنید. مولکولارسیو ۳A محصولی باکیفیت و باقیمت مناسب در این مجموعه می باشد. این محصول را می توانید در هر وزنی از ما خریداری کنید.

ارسال بار به تمامی نقاط کشور امکان پذیر می باشد و می توانید به صورت غیر حضوری سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید. برای این کار لازم است که از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی مولکولارسیو ۳A

مواد جاذب مولکولارسیو که از ان ها با نام الک مولکولی یا غربال مولکولی یاد می شود، موادی هستند که از آلومینا سیلیکات بلوری ساخته شده اند. این مواد زئولیت نوع A می باشند. مولکولارسیو ها ساختار بلورین و متخلخل گونه ای دارند. به واسطه این تخلخل و حفره ها می توانند آب و مایعات زیادی را در خود نگهداری کند. سطح مقطع وسیعی که مولکولارسیو ها دارند و هم چنین نیروی یونی قوی موجب می شود تا مولکولارسیو ها آب و مایعات دیگر را درون خود نگهداری کنند. سیال جذب شده یک ترکیب قطبی باشد، یا آب باشد می تواند توسط این ماده جذب گردد. در واقع می توان گفت که مولکولارسیو ها می توانند آب ناخالصی های موجود در گاز و مایعات را حذف کنند.

مولکولارسیو ها توانایی جذب بالایی دارند و بر اساس اندازه مولکولی شان می توانند مواد مختلف را جذب کنند. بر اساس اندازه مولکولی می توان این مواد را تقسیم بندی کرد. اندازه حفره ی هر مولکولارسیو یکسان است و از ۳ تا ۱۰ آنگستروم می توان آن ها را طبقه بندی کرد. کاربرد هر کدام نیز با وجود این تفاوت در اندازه متفاوت خواهد بود.

تمامی مولکولارسیو ها یکسری ویژگی مشترک دارند. رطوبت زدایی مستقیم و خشک کردن حذف ارگان سولفیدی، جداسازی آب و ترکیبات سولفوری موجب می شود تا این ماده در صنایع مختلف من جمله فراوری گاز طبیعی پر طرفدار باشد.

جاذب ها | دیباج صنعت پاسارگاد

کاربرد های مولکولارسیو ۳A در صنایع مختلف

استفاده از مولکولارسیو ۳A در صنعت نفت و در خالص سازی جریانات گازی به کار برده می شود. هم چنین می توان از ان در لابراتوار های شیمی برای جداسازی ترکیبات و واکنش های مربوط به خشک کن استفاده کرد.

این نوع مولکولارسیو ۳A مانند نمونه های دیگری از مولکولارسیو ها، گرید های مختلفی دارد و هر کدام از این گرید ها نیز کاربردهای مخصوص به خود را در صنعت دارند.

GSorb-310 نمونه ای از مولکولارسیو ۳A بوده که سطح ویژه ی بالایی دارد و به عنوان جاذب رطوبت در صنایع مختلف استفاده می شود. این ماده نیز در اشکال مختلف کروی، استوانه ای و تریلوب موجود می باشد.

 

رطوبت گیری از گاز های تبرید                   نم گیری از هوای ورودی به کمپرسور
رطوبت زدایی از گاز طبیعی                       جذب رطوبت بین شیشه های دوجداره

کاربردهایی است که مولکولارسیو ۳A گرید GSorb-310 دارد.

GSorb-320 گرید دیگری از مولکولارسیو ۳A که برای نم زدایی و رطوبت گیری از آن استفاده می شود. این محصول در سه شکل کروی، استوانه ای و تریلوب موجود می باشد.

GSorb-330 این جاذب برای رطوبت گیری از هیدروکربن اشباع نشده گازی مانند اتیلن و مایعات قطبی مانند اتانول کاربرد دارد. سطح فعال بالا و سرعت بالا در جذب از کاربرد های این محصول است.

نمزدایی از اتانول، متانول و سایر مایعات قطبی
جذب رطوبت از  اتیلن، پروپیلن و سایر هیدروکربن های غیراشباع

نمونه کاربرد های دیگری از این گرید می باشد.

آشنایی بیشتر با زئولیت ۳A

مولکولارسیو ۳A نمونه ای از مولکولارسیو ها می باشد که برای نم زدایی از گاز طبیعی و CNG می توان از آن استفاده کرد. این ماده در شکل های مختلف کروی و استوانه ای و هم چنین شکل های مختلف قابل تامین می باشد. اندازه حفره های مولکولارسیو ۳A به اندازه ۳ آنگستروم است که می تواند مولکول هایی با اندازه کوچکتر را جذب کند. این ماده می تواند تا اندازه ۲۲ درصد از وزن خود را رطوبت و مایعات را جذب کند.

مولکولارسیو 4a غربال مولکولی، 5a، 13x و کاربردهای آن

عوامل موثر بر قیمت مولکولارسیو ۳A در ایران

مولکولارسیو ۳A درجه کیفیت های مختلفی دارد. کشور سازنده و نوع گرید نیز بر روی قیمت محصول تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که بخواهید مولکولارسیو ۳A درجه یک  و وارداتی خریداری کنید، این محصول را بدون واسطه و به صورت مستقیم به ما سفارش دهید.

واردات مستقیم مولکولارسیو ۳A و حذف واسطه های موجود، سبب می شود تا این محصول با قیمت مناسب تری به دست شما برسد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید