مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زئولیت دامی در شهر سمنان

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد زئولیت در دام های شیریزئولیت در علوفه دامزئولیت در علوفه گوسالهمیزان مصرف زئولیت در غذای دام ها باید به چه اندازه باشد؟

 

سمنان یکی از شهر هایی است که دارای معادن زئولیتی می باشد. زئولیت دامی یکی از انواع زئولیت طبیعی بوده که می توان آن را از معادن شهرهای سمنان استخراج کرد. شرکت مفید با بهره برداری زئولیت دامی از بهترین معادن شهر سمنان و استخراج ان، زئولیت دامی را با بالاترین درجه خلوص و پایین ترین قیمت ممکن به دست مصرف کنندگان می رساند.

بی شک، دامدارانی که از زئولیت دامی در جیره ی غذایی دام ها استفاده کرده اند، و از فواید و نتایج آن ها بهره برده اند، مشتریان دائمی خرید زئولیت دائمی می باشند. برای خرید زئولیت دامی ارزان قیمت از مجموعه ی مفید، در هر جای ایران که باشید می توانید با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت زئولیت دامی نیز به صورت تلفنی پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

کاربرد زئولیت در دام های شیری

زئولیت به عنوان یک ماده معدنی می تواند در جیره غذایی انواع حیوانات قرار بگیرد. زئولیت بر روی متابولیسم پروتئین و رشد دام ها فواید زیادی دارد. طبق تحقیقات انجام شده استفاده بلند مدت از زئولیت دامی به عنوان مکمل غذایی موجب می شود که درصد چربی شیر دام ها افزایش پیدا کند و هم چنین تعداد سلول های سوماتیک موجود در شیر هم که نشان از آلودگی شیر دارد کاهش پیدا کند. پس یکی از تاثیراتی که زئولیت دامی بر روی دام های شیری دارد؛ افزایش چربی شیر و کاهش آلودگی های آن است.

تحقیق دیگری ثابت کرده است که زئولیت طبیعی در جیره گاوهای شیری موجب می شود که میزان شیر تا ۱۷ درصد افزایش پیدا کند.

زئولیت دامی از نوع زئولیت طبیعی است. بی شک زمانی این زئولیت می تواند اثرات مثبتی را بر جای گذارد؛ که از بالاترین درجه خلوص برخوردار باشد. اما زمانی که زئولیت دامی بی کیفیت باشد، ممکن است نتایج عکسی را نیز برجای بگذارد.

 

زئولیت در علوفه دام

زئولیت را می توان به عنوان مکمل غذایی مصرف کرد. یعنی آن را با علوفه خوراک دام ترکیب کرد یا به تنهایی به خورد دام داد. زئولیت دامی موجب می شود که هضم در دستگاه گوارش دام به خوبی انجام گیرد. در نتیجه گاز آمونیاک کمتری در شکمبه دام تولید می گردد. زئولیت هم چنین با متعادل نمودن ph و غلظت آمونیوم در سرم خون، خطر مسمومیت را کاهش می دهد.

زئولیت دامی، حرکت خوراک دام را در دستگاه گوارش کند می کند و از این راه هضم و جذب مواد مغذی افزایش پیدا می کند.هم چنین برخی از ترکیبات سمی مانند اوره، آمونیاک، نیتروژن و عناصر سنگین راه ورودی به بدن دام ها ندارند.

 

زئولیت در علوفه گوساله

اضافه کردن مقدار صحیحی زئولیت به غذای گوساله های جوان نیز موجب می شود که رشد و اشتنهای آن ها زیاد شود. هم چنین زئولیت دامی موجود در علوفه گوساله ها موجب می شود تا آن ها از مبتلا شدن به اسهال در امان باشند.

 

میزان مصرف زئولیت در غذای دام ها باید به چه اندازه باشد؟

 

به طور کلی استفاده از زئولیت دامی برای هر نوع دامی پیشنهاد می گردد. اما این که برای هر دام چه مقدار زئولیت مصرف شود باید توسط کارشناس تعیین گردد. در نهایت آن چه که برای همه ی دام ها یکسان است؛ نتایج مثبتی است که زئولیت بر روی آن ها باقی می گدارد.

زئولیت دامی می تواند وزن دام ها، کیفیت و میزان شیر دام ها، کیفیت گوشت دام  و میزان پروتئین دام ها را افزایش دهد. در نتیجه این موضوع، پروتئین مورد نیاز انسان ها که منشا دامی هم دارند، تامین می گردد. دام هایی که زئولیت مصرف می کنند، مدفوعی با بوی کمتر و خشک تر خواهند داشت. که در نهایت استفاده از مدفوع آن ها به عنوان کود شیمیایی نیز تاثیرات بهتری در کشاورزی برجای خواهد گذاشت.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید