مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی انواع زئولیت اکسیژن سازمرکز خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی بیشتر به روش تولید، درجه بندی کیفی محصول و همینطور انواع آن بستگی دارد. این نوع از فرآورده البته از خارج کشور هم وارد می گردد که با در نظر گرفتن شرایط ارزی، امکان بالا بودن نرخ آن نسبت به نوع داخلی وجود دارد. خرید زئولیت اکسیژن ساز به شکل عمده نیز باعث متغیر شدن نرخ ها می شود. به هر حال فروش انواع زئولیت با قیمت های گوناگون از سوی فروشنده اصلی صورت می گیرد.

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی

معرفی انواع زئولیت اکسیژن ساز

معرفی انواع زئولیت اکسیژن ساز در این بخش به معرفی انواع زئولیت اکسیژن ساز می پردازیم. ولی چند نوع از این کانی وجود دارد؟ در کل می توان فرآورده را به دو دسته طبیعی و مصنوعی دسته بندی نماییم. هر یک از آنها بر اساس جذب مایعات، گازها و بخارها با هم دیگر متفاوت می باشند و درصد خلوص گوناگونی هم دارند.

در این میان، با گریدهای متعددی آماده عرضه می گردند. انواع جاذب و مولکولارسیو وجود داشته که در عرصه تولید اکسیژن به کار می روند. در این میان می شود به موارد زیر اشاره نمود که کد های متنوعی دارند:

  • zsm 5
  • x 10
  • x 13

در هر صورت، نوع مرغوب با خلوص بالای 90 درصد ارائه می شود که هم عمر طولانی دارد و نیز می تواند به خوبی اکسیژن را تولید کند. باید بگوییم، در دستگاه های اکسیژن ساز صنعتی که بیشتر در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان ها به کار می رود و همینطور نوع خانگی به شکل وافری از زئولیت ها استفاده می کنند.

نکته ای باید توجه ویژه ای به آن داشت، گریدها‌یی هستند که ما در بالا آنها را معرفی کردیم. البته باید نوع مرغوب و تمیز را از بهترین عرضه کننده تهیه نمایید که در ادامه پیرامون آن بحث خواهیم کرد.

مرکز خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

مرکز خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی از این مرکز خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی، امکان تهیه بهترین کالاها که توسط برندهای معتبر جهان ساخته شده اند، وجود دارد. برای مثال شما می توانید مارک های UOP, PINGXIANG و ZEOCHEM را به راحتی تهیه کنید. این محصولات در انواع مولکولارسیو و همینطور کلینو پتیتولیت‌ ارائه می شوند که در واقع نوع مصنوعی و طبیعی هستند.

اما باید خاطر نشان نمود که مشتریان در کدهای گوناگونی می توانند این چنین کانی را به آسانی به دست آورند. فروشنده زمینه را طوری را فراهم آورده تا مشتریان احتیاجی به مراجعه برای خرید به محل پخش نداشته باشند. آنها قادر هستند تا از راه دور و تنها با برقراری تماس و صحبت با فروشنده، محصول ناب را خریداری نمایند.

زئولیت های مطرح بحث در کیسه های مختلف و که حجم های متفاوتی دارند، با خلوص بالا ارائه می گردند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید