مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت جهانی پودر زئولیت کلینوپتیلولیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

مدل ها و ساختار های زئولیت به چه صورت است؟کاربرد های زئولیت هاقیمت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت چگونه تعیین می‌شود؟خرید پودر زئولیت کلینوپتیلولیت از تهران
زئولیت خوراکی

همانطور که می دانید، پودر زئولیت کلینوپتیلولیت در ایران بسیار ارزان تر از سایز کشور های جهان است و قمیت جهانی این  ماده معدنی از قیمتی که در ایران به فروش می رسد بسیار بالاتر است. به همین علت است که افراد زیادی از سراسر دنیا مشتاق خرید آن از ایران هستند. یکی از شهر هایی که زئولیت پودری را با حجم بالایی به بازار عرضه می کند شهر سمنان است به همین خاطر هم زئولیت کلینوپتیلولیت در سمنان ارزان تر است. همچنین از این شهر صادرات زئولیت بسیار مقرون به صرفه است و افراد زیادی را جذب این کار می کند. همچننی هزینه زئولیت در ایران به صورت ریالی است و برای فروش این محصول با سایر پول های جهانی برای ایرانیان بسیار صرفه اقتصادی دارد. بنابراین تجارت این محصول برای کشور و تاجر پر سود است.

زئولیت خوراکی

مدل ها و ساختار های زئولیت به چه صورت است؟

زئولیت خوراکی

زئولیت ها در مدل ها و ساختار های متعددی یافت می شود. این مدل ها و ساختار های متعدد بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد به طور مثال یکی از این عوامل تاثر گذار طبیعی یا مصنوعی بودن آن است. و یا برخی از این زئولیت ها به صورت واحدهای پایه معمولاً چهار وجهی‌های SiO4 و AlO4 هستند.

این نوع زئولیت ها توسط اتم های اکسیژن که اشتراکی نیز هستند به یک دیگر متصل شده اند. در واقع ماهیت یک زئولیت را می توان از روی سیستم حفره هایی که در چارچوب آن ها وجود دارد مشخص کرد. این طور می توان گفت که حجم هر حفره است که نوع زئولیت را مشخص می کند. با این توضیح خواهید فهمید که عوامل تاثر گذار روی نوع زئولیت بسیار متعدد است. و موارد بی شماری روی این موضوع تاثر گذار هستند. همچنین حفره های که این منافظ را به هم متصل کرده است روی نوع زئولیت مجددا تاثر گذار است.

تا امروز چیزی در حدود ۴۰ نوع زئولیت در طبیعت شناخته شده است. در واقع این ۴۰ نوع مربوط به زئولیت های طبیعی است. تعدادی از این ۴۰ نوع زئولیت ز اهیمیت بیشتری برخوردار است و در صنایع کاربرد بیشتری را دارند. ( لازم به ذکر است که کاربرد صنعتی زئولیت های مصنوعی ببیشتر از زئولیت های طبیعی است)

می دانید که زئولیت های طبیعی از مواد آتشفشانی به دست می آید. زئولیت های طبیعی از طریق واکنش مواد آتشفشانی در مواجهه با آب های زیر زمینی به وجود می آیند.

کاربرد های زئولیت ها

زئولیت ها و پاکسازی محیط زیست:

از زئولیت ها می توان در پاک سازی محیط زیست بهره برد. به طور مثال از زئولیت می توان در محیط زندگی آبزیان برای حذف آمونیوم که حتی درصد بسیار پایینی از آن باعث مسمومیت می شود استفاده کرد. زئولیت با جذب این ماده سمی و افزایش میزان اکسیژن باعث کمک به این محیط زیست ماهی ها خواهد شد.

استفاده از زئولیت در جداسازی ها:

در فرایند های کع نیاز به جداسازی مولکولی وجود دارد می توان از زئولیت بهره برد. به طور مثال در تاسیسات فاضلاب ها برای تصفیه کردن آب بهره برده می شود.

کاربرد زئولیت در صنعت نفت و پتروشیمی:

زئولیت ها به خاطر دارا بودن کانال هایی با اندازه های بزرگ سطح دورنی زیادی دارند که می توانند واکنش های کاتالیز مختلفی را از خود بروز دهند. از زئولیت های مصنوعی در صنعت نفت و پتروشیمی به خاطر دارا بودن ظرفیت بالاتری برای جذب استفاده می شود.

کاربرد  زئولیت در صنعت پزشکی:

از زئولیت ها جهت بند آوردن خون ریزی استفاده می شود. همچنین این موضوع را شاید ندانید که زئولیت به عنوان یک صیقل دهنده در تولید خمیر دندان که دارای فلوئورید هستند استفاده می شود. از کلینوپتیلولیت به خاطر دارا بودن خاصیت جذب بالا در محصولاتی مثل پودربچه و پر کننده در پوشاک یک بار مصرف بچه و به عنوان محصول کنترل آمونیاک در سطل های پوشاک مورد استفاده قرارگرفته است.

کاربرد زئولیت در صنعت دفن زباله هسته ای

زئولیت های طبیعی تاثیر شگفت انگیزی در حذف ایزوتوپ های خطرناک دارند. همچنین سموم موجود در زباله های هسته ای را به صورت کامل حذف می کند.

کاربرد زئولیت در صنعت کاغذ

از زئولیت های طبیعی در تولید بعضی از محصولات کاغذی استفاده می شود. نقش زئولیت در این صنعت این است که از آن به عنوان پر کننده استفاده می شود.

قیمت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت نیز تحت‌تأثیر عوامل مشابه با قیمت کلینوپتیلولیت قرار می‌گیرد که در مقاله ” قیمت فروش زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی” به این مسئله پرداختیم. بااین‌حال، برخی عوامل اضافی نیز بر روی قیمت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت تأثیر دارند که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

  • ابعاد ذرات

اندازه ذرات پودر زئولیت کلینوپتیلولیت نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. اغلب پودر زئولیت کلینوپتیلولیت به‌صورت نانوذرات تولید می‌شود که این امر ممکن است برای افزایش سطح واکنش و دسترسی به فرایندهای شیمیایی در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد. با افزایش اندازه ذرات، قیمت پودر کاهش می‌یابد.

  • رطوبت

رطوبت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت نیز می‌تواند بر روی قیمت آن تأثیر داشته باشد. این ماده باید در شرایط خشک و با عیار آب مشخص ترجیحاً کم‌تر از ۲% به بازار عرضه شود. هرچه میزان رطوبت کمتر باشد، قیمت پودر بیشتر خواهد بود.

  • استفاده در صنایع مختلف

مقصد استفاده پودر زئولیت کلینوپتیلولیت نیز بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان‌مثال، استفاده از آن در صنایع شیمیایی، نفت و گاز و فراوری غذا، بی شک افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

  • برند و کیفیت

برند و کیفیت پودر زئولیت کلینوپتیلولیت نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد. پودر زئولیت کلینوپتیلولیت با برندها و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود که با افزایش کیفیت و شناخت برند، قیمت پودر نیز افزایش می‌یابد.

خرید پودر زئولیت کلینوپتیلولیت از تهران

زئولیت خوراکی

همان طور که در این مقاله هم مطالعه کردید زئولیت در زمینه های بسیار زیادی کاربرد های مهم و تاثر گذار دارد. که با خرید این محصول بسایری از مشکلات در بسیار از صنایع حل خواهد شد. حتی استفاده از زئولیت در بعضی از صنایع به عنوان یک پیشگیرنده از هزینه های بعدی محصوب می شد.

امکان خرید عمده پودر زئولیت کلینوپتیلولیت از مجموعه مفید به صورت اینترنتی فراهم شده است. شما می توانید برای خرید هر نوع زئولیت عمده با ما در ارتباط باشید و یا اگر نیاز به گرفتن مشاوره در این زمینه دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط بگیرید.

برای صادرات زئولیت به سراسر دنیا می توانید سفارش خودتان را با ما در میان بگذاری. ما با داشتن سابقه صادرات این محصول می توانیم شما را تا رسیدن به هدفتان کمک کنیم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید