مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت چیست؟قیمت خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

پودر زئولیت، یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواد تولیدی صنایع مختلف می باشد‌. این محصول را با دستگاه های مخصوص و جدید، برای استفاده آسان تر به تکه های کوچک تبدیل کرده و خرد می نمایند.زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده، توسط صاحبان معادن و تولید کنندگان، از معدن استخراج می شود و این محصول توسط عرضه کننده ها، در بازار فروش پخش می شود. فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده، در تمام کشور صورت می گیرد.

فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت چیست؟

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت چیست؟ زئولیت پودری کلینوپتیلولیت، یک ماده اصلی برای تولید بسیاری از محصولات در صنایع مختلف می باشد. بسته به این که در چه صنعتی از آن استفاده می شود، دارای کارکرد متفاوت می باشد. این محصول کارا در صنایعی مانند، صنعت کشاورزی، صنعت دامداری، تصفیه آب و پرورش گیاه مصارف زیادی دارد. زئولیت یک ماده ای است که در معدن وجود داشته و در ابعاد و تکه های بزرگ بوده و از معدن ها، توسط معدن کاران خارج می شود.

برای استفاده بهتر و راحت تر از این تکه های بزرگ، زئولیت ها را با کمک دستگاه های مجهز و پیشرفته، خرد کرده و به پودر تبدیل می کنند. این کار زحمت مصرف زئولیت را برای صاحبان‌کار بسیار کم می کند. این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قیمت زئولیت پودری به عوامل زیادی بستگی دارد‌. نحوه استخراج، پودر و یا غیر پودر بودن زئولیت و کیفیت آن، در قیمت آن موثر می باشد. زئولیت وقتی به پودر تبدیل می شود، برای کار در صنایع مختلف راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مصارف این محصول تهیه کود است که برای کشاورزی مصارف زیادی دارد. در کار ساختمان سازی نیز پر کاربرد می باشد. پودر زئولیت را با مواد ساختمانی روی هم ریخته و مواد را به هم می زنند‌ و به آسانی در تهیه مواد دیگر در ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. این پودر ها دارای تنوع زیادی می باشد و در تصفیه آب و فاضلاب، باغبانی، و حتی در تهیه خاک اره نیز کاربرد دارد. این پودر را در استخرهای ماهی ریخته و ریختن این پودر در استخر باعث جدا شدن مواد سمی از آب می گردد.

قیمت خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

قیمت خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده زئولیت پودری توسط کسانی که آن را تولید می کنند ،به صورت عمده وارد بازار فروش می شود. قیمت خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده در بازار را تولید کنندگان این محصول تعیین می کنند. البته اندازه و مقدار زئولیت پودری و کیفیت آن، در تعیین قیمت خرید این محصول دخالت دارد. بهتر است این محصول به صورت بی واسطه و مستقیم، از معدن داران خریداری شود، تا قیمت کم تری داشته و به نفع مصرف کننده تمام شود. پودر زئولیت بیشتر به صورت انبوه به بازار فروش عرضه می شود و در بسته بندی با وزن های مختلف در دسترس مصرف کنندگان و مشتریان‌ قرار می گیرد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید