مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشندگان زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد های زئولیت پودری کلینوپتیلولیتخرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی

زئولیت از جمله سنگ های معدنی است که از معادن ایران استخراج می شود و بعد از گذراندن مراحلی به پودر تبدیل می شود. زئولیت پودری کلینوپتیلولیت مشخصات ویژه ای دارد که سبب شده در صنایع گوناگون از این پودر به وفور استفاده شود به همین سبب این پودر از فروش بالایی برخوردار است. در همین راستا فروشندگان زئولیت پودری کلینوپتیلولیت در جهت نیاز بازار این پودر پر کاربرد را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار خریدارن محترم قرار می دهند.

فروشندگان زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

کاربرد های زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

کاربرد های زئولیت پودری کلینوپتیلولیت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. این پودر که رنگ روشنی دارد در تولید بتن و سیمان نقش ایفا می کند. همچنین در تولید کاغذ از این پودر ارزشمند استفاده می شود. در ضمن در تغذیه حیوانات مخصوصا در غذای طیور از این پودر استفاده می کنند. یکی از کاربرد های دیگر پودر زئولیت این است که در حاصلخیزی زمین های کشاورزی و در گلخانه ها برای پرورش و رشد بهتر گل و گیاهان نقش دارد. در تولید کاشی و سرامیک نیز از زئولایت استفاده می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از کاربردهای این پودر در پزشکی و داروسازی می باشد.

البته در صنعت نفت نیز از زئولیت استفاده می شود. همچنین در تولید کود های ورمی کمپوست با اضافه کردن این پودر به کود، علاوه بر این که بوی نامطبوع کود از بین می رود با جذب آلودگی های میکروبی به بهداشتی شدن کود کمک می کند در ضمن زئولیت در بستر گاوداری ها و دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد و در تصفیه آب نقش موثر ایفا می کند و در از بین بردن سختی آب و کاهش نیترات تاثیر دارد.

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت معدنی زئولیت پودری کلینوپتیلولیت با کمک مهندسین با تجربه و به وسیله تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود. البته انواع این پودر از لحاظ درجه خلوص با هم تفاوت دارند و به همین سبب انواع زئولیت از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. البته بسیاری از خریداران برای بهره مندی از قیمت مناسب زئولیت، این پودر را به صورت عمده تهیه می کنند و از این راه به سود خوبی می رسند.

همان طور که می دانید قیمت زئولیت پودری مانند سایر محصولات دستخوش نوسانات بازار است به همین سبب قیمت این محصول متغیر است. امکان خرید اینترنتی این محصول نیز فراهم آمده است. شما عزیزان با خرید زئولیت پودری به صورت اینترنتی می توانید ضمن آگاهی از قیمت روز این محصول و اطمینان از کیفیت آن، از سراسر کشور به آسانی زئولیت معدنی را سفارش دهید و از مزایای آن بهره ببرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید