مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت تولید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

شرکت تولید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% با استفاده از مواد بهداشتی و درجه یک به تهیه این محصول در رنگ و مدل های گوناگون پرداخته است. برای اطلاع از مشخصه های این محصول می توان به بخش بعدی رجوع نمود. مشتریان می تواند این کالا را با قیمت های بسیار پایین از طریق فروشگاه اینترنتی خریداری کنند.

شرکت تولید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% از مهم ترین مواد معدنی پر مصرف در بسیاری از صنایع می توان سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% را نام برد؛ این ماده کاربرد های فراوانی دارد که از بین آنها می توان به مصرف گسترده آن در تصفیه آب اشاره کرد؛ همچنین از این ماده برای پاک کنندگی لباس ها استفاده می شود.

به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی که این ماده دارد در صنعت پزشکی و کشاورزی نیز توجهات را به خود جلب نموده است، یکی از عمده موارد مصرف سنگ زئولیت مربوط به صنعت پرورش زالو و ماهی می باشد.

استفاده از این سنگ در ماشین های ظرفشویی موجب شده است تا ظروف با سهولت و در کمترین زمان خشک شوند؛ در واقع این سنگ به عنوان یک جاذب سطحی رطوبت را از ظروف گرفته و به حرارت و گرما تبدیل می کند.

زئولیت یک ماده کاملا طبیعی است و همه طروف با هر جنسی که باشند خشک می کند، علاوه بر تسریع در روند خشک کردن ظروف، دیگر اثری از لکه و آلودگی را نمی توان بر سطح آنها مشاهده کرد که یکی از دیگر از مزایای استفاده از این سنگ معدنی می باشد.

قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت قیمت سنگ زئولیت ارزان کلینوپتیلولیت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که رنگ، نوع مواد به کار برده شده، نوع ساخت، طرح و مدل و… از مهم ترین عواملی هستند که نرخ این محصول را تعیین می کنند؛ کیفیت نیز تاثیر زیادی در قیمت کالا دارد که موجب ماندگاری پرده تا سال های طولانی می شود.

این قیمت ها از سوی تولیدکنندگان تعیین می شود و هزینه مواد اولیه نیز لحاظ می شود؛ مشتریان عزیز می توانند در این مجموعه به استعلام قیمت انواع این محصول پرداخته و با تماس با کارشناسان فروش از جدیدترین نرخ این محصولات آگاه شوند، تولید کنندگان این محصول با تولید ارقام ارزان قیمت توان مالی اکثر مردم را برای خرید در نظر گرفته و به همین سبب به تولید مواد مناسب و نه چندان گران می پردازند.

مشتریانی که قصد خرید این کالا به تعداد بالا را دارند می توانند از قیمت های پایین برخوردار شده و هزینه ویژه ای کسب کنند؛ مراکزی مانند خرده فروشان و دیگر اماکن عمومی که تعداد بالایی از این محصول را نیاز دارند می توانند با سفارشات عمده هزینه های خود را کم کنند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید