مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زئولیت پودری کلینو پتیلولیت از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با زئولیت پودری کلینوپتیلولیتکاربرد کلی  زئولیت هاقیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت
زئولیت پودری کلینو پتیلولیت

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت یکی از مواد معدنی می باشد که کاربردهای فراوانی را در صنایع دارد. این محصول در بسته بندی های مختلف داخل گونی و یا به صورت فله ای و خرده توسط مجموعه بازرگانی مفید عرضه می شود.

البته می توانید نمونه های دیگری از زئولیت کلینوپتیلولیت را هم از این مجموعه خریداری نمایید. سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت و زئولیت پودری کلینوپتیلولیت دو نمونه بارز از کلینوها هستند، که هرکدام کاربردهایی دارند.

برای خرید عمده محصول، بهتر است آن ها را مراکز عرضه عمده خریداری کنید، تا ضمن پرداخت هزینه کمتر، به صورت دلخواه در وزن های مختلف بسته بندی نمایید.

مجموعه مفید در تلاش است تا بهترین نمونه از زئولیت پودری کلینوپتیلولیت را برای مشتریان خود فراهم کند. صادرات زئولیت پودری کلینوپتیلولیت در سراسر دنیا انجام می گیرد. و می توانید از هرجای دنیا که هستید، سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید. این مجموعه به دلیل این که دفاتر دیگری در سطح دنیا دارد، ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت.

تنها با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین راه های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد، که می توانید از این طریق با مجموعه مفید در ارتباط باشید.

زئولیت پودری کلینو پتیلولیت

آشنایی با زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

زئولیت پودری کلینو پتیلولیت

به طور کلی زئولیت ها نوعی مواد معدنی هستند، که در دسته کانی های رسی قرار می گیرند. و از سیلیس و آلومینا ساخته شده اند. زئولیت ها موادی هستند که ساختار آن ها دارای حفره هایی با ابعاد نانو متری می باشد.

سه وجهی بودن ساختار زئولیت ها باعث شده تا آن ها از سایر کانی های رسی مجزا باشند. هم چنین یکسری ویژگی های منحصر به فرد دارند؛ اعم از جذب آهسته، تعویض کاتیون، غربال مولکولی و کاتالیست بودن.

کاتیون های مفید باعث شده تا از آن ها در صنایع کشاورزی استفاده زیادی بشود. کلینوپتیلولیت ها نوع پتاسیمی زئولیت های طبیعی بوده و به عنوان بهترین زئولیت خام برای مصارف کشاورزی شناخته شده است.

هم چنین آن ها به دلیل قابلیت انعطاف پذیری در برابر تبادلات یونی و کم آبی برگشت پذیر، کارایی فراوانی دارند. پودر زئولیت کلینوپتیلولیت به رنگ سفید وجود دارد. اما یکسری رادیکال های گوگردی در زئولیت ها وجود دارد، که باعث می شود رنگ آن ها به زرد و آبی هم دیده شود.

همان طور که میدانید زئولیت ها در دو نوع طبیعی  و مصنوعی وجود دارند. زئولیت های مصنوعی که در آزمایشگاه ها و کارخانه ها تولید می شوند؛ زئولیت های طبیعی مانند کلینوپتیلولیت هم که بر اثر واکنش سنگ اتشفشانی و لایه خاکستر با اب های زیر زمینی، ایجاد می گردند.

زئولیت های طبیعی نسبت به زئولیت های مصنوعی و به طورکلی، از درصد خلوص کمتری برخوردارند. و همین عامل باعث شده تا کاربردهای کمتری هم داشته باشند.

اما زئولیت پودری کلینوپتیلولیت نسبت به سایر زئولیت های طبیعی، خلوص بالاتری دارد. و البته به دلیل قیمت پایین تر خود، جایگزینی برای زئولیت های مصنوعی می باشد.

کاربرد کلی  زئولیت ها

زئولیت پودری کلینو پتیلولیت

  • در بستر تبادل یونی در تصفیه آب خانگی، تجاری و نرم سازی از زئولیت استفاده می شود.
  • جداساز مولکول ها

زئولیت ها فقط به یکسری مولکول ها با شکل و اندازه خاص اجازه ی عبور می دهند.

  • استفاده از زئولیت به عوان کاتالیزور و جاذب
  • قابلیت جداسازی گازها و حذف برخی از گازها از گازهای طبیعی
  • جداسازی گاز های نجیب
  • از زئولیت ها برای کمک به نقره در انتشار نور استفاده می گردد.
  • استفاده از زئولیت در سیستم های تولید و تغلیظ اکسیژن برای جذب نوسان فشار
  • کاتالیزور صنایع پتروشیمی
  • استفاده از زئولیت ها برای ترک خوردگی کاتالیسی از راکتور و بازسازی کننده
  • استفاده از زئولیت ها برای پردازش مجدد زباله های هسته ای
  • ذخیره سازی انرژی خورشیدی
  • استفاده به عنوان غربال مولکولی در پمپ های خلا به سبک انجماد
  • استفاده برای تولید مواد شوینده لباسشویی
  • بستر گربه ها

این موارد برخی از کاربردهای زئولیت ها بود. که انواع زئولیت ها با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی که دارند، برای موارد مختلفی، مصرف می شوند.

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت به طور وسیع در علوم پزشکی و مسائل زیست محیطی، کاربرد دارد. و از آن برای حذف آلاینده ها نیز استفاده می گردد.

هم چنین از زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت برای کاهش نیترات آب نیز استفاده می گردد. به طورکلی می توان از زئولیت برای کاهش نیترات آب چاه های آلوده شهر استفاده کرد.

قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

به طور کلی قیمت زئولیت ها با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارند، و کاربردهای مختلف شان، قیمت های مختلفی دارند. ضمن این که مراکز فروش زئولیت ها نیز برای یک نوع مشخصی از زئولیت قیمت های مختلفی را اعلام می کنند.

اما با خرید از مراکز معتبر پخش زئولیت ها، قیمت واقعی محصول در بازار جهانی اعلام خواهد شد. برای استعلام قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت و البته سایر زئولیت ها می توانید با کارشناس فروش مجموعه بازرگانی مفید ارتباط بگیرید.

و البته می توانید سفارش خود را در لحظه نیز ثبت نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید