مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید و قیمت زئولیت آکواریوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت آنزیمیت آکواریوم چه کاربردی دارد؟علت استفاده از زئولیت در آب آکواریومخرید مستقیم و بدون واسطه زئولیت آکواریوم
زئولیت آکواریوم

همانطور که می دانید زئولیت یک ماده معدنی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و دارای ساختار متخلخل است. که عمدتاً از ترکیبات سیلیس و آلومینیوم تشکیل شده است.

زئولیت ها برای جذب و نگهداری انواع مواد سمی و نامطلوب بسیار مفید عمل می‌کنند و به عنوان اسفنج های جذب کننده آب نام گذاری می شوند. چرا که قدرت جذب بسیار بالایی را دارند و از این بابت بسیار مشابه یک اسفنج عمل می‌کند و همین خاطر عنوان اسفنج های جذب کننده را به زئولیت منصوب کرده‌اند.

زئولیت ها به طور طبیعی یافت می شوند و قابل استخراج در معادن می باشند اما بسیاری از تولید های زندگی و مجموعه هم در کارخانه‌ها به تولید می‌رسند. در واقع دو نوع زئولیت در بازار وجود دارد. زئولیت های طبیعی و از زئولیت های مصنوعی که هرکدام دارای ترکیبات مخصوص به خود هستند و در مصارف خاصی، کاربرد دارد.

یکسری از زئولیت ها معروف به زئولیت آکواریوم هستند که برای آکواریوم ها مصرف می شوند.

البته لازم به ذکر است که در بازار برخی از زئولیت های مخصوص بستر گربه را به جای زئولیت آکواریوم به فروش می رسانند ، که باید در خرید این محصول بسیار دقت داشته باشید .

به همین علت مقاله‌ای در این باب جمع آوری شده تا با ویژگی ها و کاربردهای زئولیت آکواریوم آشنایی بیشتری داشته باشید و بتوانید خرید موفق تری را انجام دهید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

زئولیت آکواریوم

زئولیت آنزیمیت آکواریوم چه کاربردی دارد؟

زئولیت آکواریوم

جالب است بدانید که زئولیت نقش بسیار مهم و عمده ای را در جذب آمونیاک ایفا می‌کند. اما این جذب آمونیاک زمانی به عمل می‌انجامد که ، زمان مناسبی را برای جایگزین یا شارژ کردن آن انتخاب کنید.

در واقع به صورت عادی باید زئولیت ها را به صورت ماهانه با زئولیت قبلی جایگزین کنید. البته این برای مواقعی است که شرایط عادی در آکواریوم شما وجود دارد . اما در مواقع خاص که میزان آمونیاک موجود در آکواریوم شما به حد بحرانی رسیده باشد  ، باید این مدت را به دو هفته کاهش دهید.

یعنی هر دو هفته یکبار زئولیت را جایگزین زئولیت قبلی نمایید. اگر زمان مناسبی را برای جایگزین کردن زئولیت انتخاب نکنید ، موجب اشباع شدن زئولیت در آب آکواریوم خواهد شد و جذب آمونیاک از کار خواهد افتاد.

برخی از کارشناسان توصیه می کنند که زئولیت را به صورت مقطعی استفاده کنید و زمانی که از مواقع مشکل ساز و مقاطعی که بحران برای آب آکواریوم پیش آمده عبور کردید ،  زئولیت ها را از آکواریوم خارج کنید و از زغال اکتیو به عنوان جایگزین آن بهره ببرید. البته فراموش نکنید که زمان استفاده از زئولیت باید از مصرف نمک در آب آکواریوم خودداری کنید تا کارایی زئولیت به حداکثر برسد.

علت استفاده از زئولیت در آب آکواریوم

زئولیت آکواریوم

۱. جذب آمونیاک و نیتریت موجود در آب

۲. جذب کردن مواد سمی و همچنین کاهش زردی آب که کمک شایانی در شفافیت آب آکواریوم خواهد داشت

۳. حذف بوی نامطبوع آب آکواریوم که به علت وجود ماهی ها و سایر سموم موجود در آب به وجود می آید

۴. افزایش دهنده املاح مفید و ضروری در آب آکواریوم

۵. جذب کننده باقیمانده داروها پس از گذشت دوره درمان برای ماهی ها

اگر شما هم در آکواریوم خود دچار مشکلات زیادی نظیر کدر شدن ، زردی و وجود بوی نامطبوع ، سمی شدن آب به خاطر افزایش پیدا کردن آمونیاک نیتریت و نیترات موجود در آن هستید یکی از بهترین انتخاب ها برای رفع چنین مشکلاتی استفاده از زئولیت در فیلتر آکواریوم تان است .

حجم متناسبی را از زئولیت را برای آکواریوم خود به صورت دوره‌ای استفاده می کنید تا مشکلات پیش آمده رفع گردد.

استفاده از زئولیت در آب آکواریوم باعث

  • تصفیه آب آکواریوم و ایجاد یک محیط سالم تر برای زندگی ماهی ها خواهد شد و در چنین محیط سالمی هضم و جذب غذا و در نتیجه رشد و باروری ماهی ها و موجودات موجود در آب افزایش پیدا خواهد کرد.
  • یکی دیگر از تاثیرات زئولیت در آب آکواریوم این است که میزان اکسیژن موجود در آن را افزایش می دهد که در نتیجه باعث کاهش تلفات خواهد شد.
  • همانطور که می‌دانید زئولیت یکی از جاذبه های گازهای سمی و مضر می باشد. زئولیت آکواریوم گازهای سمی مانند co2  را که به جهت ورود مدفوع ماهی ها در آب به وجود آمده است ، جذب می‌کند و به نوعی تصفیه کننده آب آکواریوم می باشد.
  • زئولیت با جذب فلزات سنگین موجود در آب از بسیاری از بیماری ‌های تنفسی و مسمومیت های قارچی که به واسطه تماس های فیزیکی و شیمیایی انجام می‌شود جلوگیری می‌کند.
  • حذف بوی نامطبوع موجود در آکواریوم در نتیجه همه این اقداماتی که زئولیت انجام می‌دهد خواهد بود.
  • به عنوان یک کود برای گیاهان موجود در آکواریوم به خاطر جذب املاح عمل می کند.

این ها بخشی از اثرات استفاده از زئولیت در آب آکواریوم بود که در این مقاله به آن اشاره شد.

خرید مستقیم و بدون واسطه زئولیت آکواریوم

برای خرید مستقیم و بدون واسطه زئولیت آکواریوم با قیمتی مناسب می توانید با شماره های موجود در سایت ارتباط بگیرید. قیمت های روز زئولیت را نیز می توانید از دفتر فروش مجموعه جویا شوید. لیست قیمت زئولیت به خاطر متغییر بودن قیمت های بازار در سایت درج نشده است.

امکان خرید اینترنتی برای آن جمله از مشتریانی که قصد خرید از راه درو را دارند فراهم گردیدده است تا به راحتی بتوانید از هر جایی از دنیا سفارش خودتان را ثبت کنید و بعد از ثبت نهایی آن را در مقصد تحویل بگیرید.

بهترین و با کیفیت ترین زئولیت ها را از مجموعه مفید بخواهید چرا که ما با داشتن چندین سال سابقه فعالیت در این حوزه تنها با هدف جلب رضایت مشتری در حال خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید