مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید و قیمت زئولیت کشاورزی در اصفهان

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت کشاورزی ماده نجات بخشآشنایی با انواع زئولیت هامزیت استفاده از زئولیت کشاورزی در مزارع و زمین هاکاربرد زئولیت در کشاورزیویژگی های زئولیت کشاورزیصادر کننده زئولیت کشاورزی + خرید و قیمت زئولیت کشاورزی
خرید و قیمت زئولیت کشاورزی

خرید و قیمت زئولیت کشاورزی به عنوان یک ماده معدنی ویژه و کاربردی در مجمموعه مفید صورت میپذیرد. این ماده به واسطه ویژگی ها و ساختاری که دارد، توانسته در صنایع مختلف، علی الخصوص کشاورزی، تغییر و تحول بزرگی را ایجاد کند. زئولیت کشاورزی را می توانید از مراکز فروش سطح شهر ها خریداری نمایید.

زئولیت کشاورزی که در مجموعه ی بازرگانی مفید عرضه می شود، بالاترین کیفیت ممکن را دارد و تاثیرات شگرفی را برجای خواهد گذاشت. هم چنین این مجموعه مرکز فروش مستقیم زئولیت کشاورزی می باشد.

و برای خرید زئولیت کشاورزی ارزان قیمت، می توانید به صورت غیر حضوری از هر جای ایران که باشید، اقدام کنید. از آن جایی که زئولیت کشاورزی در درجه کیفی های متفاوت در بازار وجود دارد، حتما مراکز معتبر را انتخاب نمایید.البته برخی همین کیفیت از محصول را با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از موجودی، خرید و قیمت زئولیت کشاورزی با ما تماس بگیرید. راه های ارتباطی ما با شما، در سایت ذکر شده و ساده ترین و سریع ترین روش ارتباطی، تماس تلفنی با ما می باشد.

زئولیت کشاورزی ماده نجات بخش

زئولیت یک ماده معدنی است که در دو نوع طبیعی و مصنوعی می توانید آن را در بازار پیدا کنید. زئولیت کشاورزی نمونه ای از زئولیت طبیعی می باشد که از معادن استخراج می گردد. تا کنون حدود ۵۰ گونه زئولیت طبیعی یافت شده است اما تنها برخی از ان ها قابلیت استفاده دارند.

زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت همان زئولیتی است که در کشاورزی استفاده می گردد. این نوع زئولیت بالاترین میزان خلوص را در بین زئولیت های طبیعی دارد. و می توانید زئولیت کشاورزی کلینوپتیولیت را با خلوص بالا از مجموعه ی بازرگانی مفید خریداری کنید.

زئولیت ها موادی هستند که ساختار سه بعدی و متخلخلی دارند. وجود یکسری حفره های ریز و یکنواخت در زئولیت ها موجب می شود تا استفاده از ان ها زیاد باشد. هم چنین در کنار این ویژگی، خاصیت تبادل کاتیونی فوق العاده، جذب و نگهداری آب در خود به مدت طولانی، جذب عناصر فلزی سنگین موجب می شود که این ماده کاربرد بالایی داشته باشد.

زئولیت کشاورزی فواید زیادی دارد و در قسمت های مختلف کشاورزی، از کاشت، برداشت و نگهداری محصولات کشاورزی، اثرات فوق العاده ای را برجای می گذارد.

زئولیت در کشاورزی به صورت مستقیم مصرف نمی شود، می توان آن را با کود حیوانی ترکیب کرد و به عنوان یک مکمل به خاک اضافه کرد. ازمایش های زیادی بر روی این محصول صورت گرفته است. نتایج این آزمایش ها نشان دهنده اثرات مثبت زئولیت می باشد. با تغییراتی که زئولیت در کشاورزی ایجاد می کند، سود کشاورزان افزایش پیدا می کند.

آشنایی با انواع زئولیت ها

زئولیت به عنوان یک ماده معدنی در طبیعت شناخته شده است. این ماده از آلومیناسیلیکات ساخته شده و کاربرد تجاری زیادی  دارد. این ماده به دلیل ساختاری که دارد؛ ساختار متخلخل گونه و حفره مانند، به عنوان یک جاذب سطحی عمل می کند. زئولیت ها در صنعت تصفیه آب، به عنوان یک کاتالیزور برای تهیه مواد پیشرفته هم مورد استفاده قرار می گیرند.

ساده ترین روش استفاده از زئولیت در کشور ما، استفاده از زئولیت در کشاورزی می باشد. زئولیت ها عموما به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند و هر کدام از ان ها نیز، انواع مختلفی دارند. زئولیت طبیعی که ۹ نمونه از آن به صورت رایج در طبیعت یافت می شود،

زئولیت مورد استفاده در کشاورزی می باشد. زئولیت ها به دلیل تفاوت در خواص فیزیکی و شیمیایی کاربردهای متفاوتی دارند. آن ها در اندازه منفذ، اندازه بلور، ظرفیت تبادل یونی و ظرفیت جذبی متفاوت از یک دیگر می باشند.

زئولیت کلینوپتیلولیت به عنوان یکی از زئولیت های طبیعی می باشد. زئولیت کلینوپتیولیت را می توان به صورت پودری و سنگ به کار برد. استفاده از زئولیت در خاک کشاورزی به عنوان کود، استفاده از زئولیت در انبار محصولات کشاورزی، استفاده از زئولیت در آب و … رایج می باشد.

در ادامه  مزایای زئولیت در کشاورزی را بیان خواهیم کرد.

قیمت زئولیت کشاورزی، بنابر ویژگی هایی که دارد؛ پایین است. قیمت ارزان زئولیت کشاورزی و تاثیرات شگرف آن موجب شده که اکثر کشورها، علی الخصوص کشور هایی که با مشکل کم آبی مواجه اند؛ از زئولیت کشاورزی استفاده کنند.

زئولیت کشاورزی دارای موادی مانند پتاسیم، کلسیم، سدیم، آلومینیوم، منیزیم، سیلسیوم، فسفر، گوگرد، مس، آهن، منگنز می باشد. این محصول بهترین مکمل مواد غذایی دامی و کود کشاورزی است. و استفاده از آن باعث تولید و بهره برداری بیشتر محصولات کشاورزی و دامی می شود.

مزیت استفاده از زئولیت کشاورزی در مزارع و زمین ها

زئولیت کشاورزی که از آن به عنوان زئولیت پتاسیمی هم یاد می شود؛ قابل استفاده در آماده سازی خاک و حجم افزاهای کود شیمیایی می باشد. زئولیت می تواند ظرفیت تبادل یونی را افزایش دهد. و همین عامل موجب می شود که رطوبت افزایش پیدا کند. البته موجب حفظ و  نگهداری رطوبت موجود در خاک نیز می شود.

زئولیت کشاورزی ph بالایی دارد. و از خاک های اسیدی محافظت می کند. زئولیت به عنوان محیط آزادسازی برای امونیاک و تا حد کمتری برای پتاسیم عمل می کند. استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت کشاورزی موجب می شود که نیتروژن نیز کاهش پیدا کند و هم چنین آفت ها، قارچ ها و آنزیم و باکتری های مضر را از بین ببرند.

زئولیت کشاورزی یکی از پرمصرف ترین نمونه زئولیت می باشد. منتها مصرف این ماده در ایران با وجود داشتن معادن زئولیتی، زیاد نیست. هنوز آنطور که باید کشاورزان با این ماده پر ارزش آشنا نشده اند. اما آن دسته از کشاورزانی که با این ماده آشناییت دارند، از آن به عنوان یک ماده مفید و نجات بخش یاد می کنند.

در ادامه به معرفی زئولیت کشاورزی و خواص و فواید آن خواهیم پرداخت؛ در صورتی که قصد خرید زئولیت کشاورزی را داشته باشید؛ می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت زئولیت کشاورزی در مجموعه بازرگانی مفید، به دلیل دسترسی مستقیم به معادن زئولیتی و پخش مستقیم آن، ارزانترین قیمت ممکن را خواهد داشت.

راه های ارتباطی ما با شما در سایت درج شده و از تمامی این راه ها می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کاربرد زئولیت در کشاورزی

ساختار متخلخل گونه زئولیت موجب می شود که این ماده بتواند آب موجود در خاک را جذب کرده و درون خود به مدت طولانی نگهداری کند. آب جذب شده در زئولیت ها زمانی که گیاه به آن نیاز داشته باشد، در دسترس گیاه قرار می گیرد.

زئولیت آب و رطوبت موجود در هوا و خاک را درون حفره های خود نگهداری می کند. زئولیت کشاورزی می تواند به اندازه ۲۲ درصد از وزن خود آب جذب کند. زئولیت کشاورزی کود هوشمند شناخته می شود. به دلیل ازاد سازی تدریجی آب، زمانی که گیاه به آن نیاز داردو

این عامل موجب می شود تا در مصرف آب حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. بنابراین زئولیت کشاورزی را می توان در کشورها و مناطقی که کمبود آب دارند، به کار برد.

یکی دیگر از اثرات مفیدی که زئولیت دارد، صرفه جویی در مصرف کود شیمیایی می باشد. زئولیت هم چنین می تواند کودهای ازته و پتاسیم دار را جذب کند و اجازه ندهد که این کودهای محلول در اثر آبیاری هدر روند. زئولیت با خاصیت جذب کاتیونی شدید این دو ماده را جذب می کند و طولانی مدت درون ساختار خود نگهداری می کنند.

ویژگی های زئولیت کشاورزی

برای بهره وری خاک کشاورزی و افزایش بازدهی خاک های زراعی که ضعیف شده اند و یا میزان بازدهی آن ها کاهش پیدا کرده، می توان از زئولیت کشاورزی استفاده کرد. زئولیت کشاورزی دارای یکسری مواد مفید است که خاک به آن ها نیاز دارد. بنابراین به واسطه تبادل یونی، زئولیت می تواند مواد مفید خود را به خاک بدهد. این امر موجب می شود تا خاک های زراعی حاصلخیز شوند.

زئولیت کشاورزی می تواند با داشتن خاصیت کاتیونی شدید، عناصر سمی و سنگین در اب های سطحی و کشاورزی را جذب کرده و از ورود این مواد مضر به گیاه جلوگیری کنند. این الودگی ها بر اثر استفاده مداوم از کودشیمیایی و آلودگی های ناشی از کارخانه ها وصنایع می باشد.

زئولیت کشاورزی برای افزایش تولید محصولات کشاورزی نیز اثر بخشی دارد. زئولیت ماده مفید معدنی موجب می شود تا کمیت محصولات کشاورزی افزایش پیدا کند. افزایش کمیت در صیفی جات تا حدود ۴۰ درصد می باشد. هم چنین کیفیت نیز بهتر می شود. این ماده طبیعی و مفید موجب می شود تا طعم و مزه زئولیت کشاورزی به طور نامحسوسی بهتر شود.

در مرحله اخر کشاورزی، زمانی که محصولات رشد کرده و آماده چیدن می شوند، و قرار است در انبار ها نگهداری شود، می توان از زئولیت استفاده کرد. زئولیت کشاورزی با توانایی که در جذب رطوبت دارد، از فاسد شدن میوه ها و محصولات کشاورزی جلوگیری می کند.

صادر کننده زئولیت کشاورزی + خرید و قیمت زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی یک ماده شناخته شده در جهان است. ایران دارای معادن زئولیتی می باشد که یکی از بهترین معادن زئولیتی در سمنان می باشد. مجموعه ی مفید به علت دسترسی به معادن زئولیتی می تواند زئولیت کشاورزی با خلوص بالا را استخراج کرده و آن ها را به کشور های متقاضی زئولیت کشاورزی صادر کند.

برای ثبت سفارش از خارج کشور نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. ارسال بار به اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید