مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بهترین فروشگاه انحصاری زئولیت خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیش تر با زئولیتتاثیر درمانی زئولیت خوراکی بر روی بدن حیواناتنتیجه گیریخرید عمده زئولیت خوراکی به صورت غیر حضوری

زئولیت خوراک دام را بهتر بشناسید، این ماده معدنی تشکیل شده از آلومیناسیلیکات است. ساختمان فیزیکی آن به صورت سه بعدی است و بر روی بدنه آن حفره ها و سوراخ هایی به صورت یک نواخت وجود دارد.

به تعریفی دیگر زئولیت خوراک دام دارای ساختاری از شبکه کریستال است این شبکه ها تشکیل شده از؛ اکسیژن، آلومینیوم یا سیلیس است.

مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از مراکز پخش و بهترین فروشگاه انحاصری زئولیت خوراک دام و انواع زئولیت ها در حال فعالیت است.

آشنایی بیش تر با زئولیت

تاریخچه نام گذاری زئولیت به سال ۱۷۵۶ بر میگردد، که این نام را یک کانی شناس سوئدی بر روی این ماده معدنی قرار داد. همان طور که قبل تر نیز اشاره شد زئولیت به نوعی ماده معدنی است که تشکیل شده از اکسیژن، آلومینیوم و سیلیس است.

بهتر است بدانید زئولیت دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. زئولیت خوراک دام از دسته زئولیت های طبیعی است که از معادن استخراج می شود. زئولیت ها در کاربرد های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مثال از زئولیت برای بهبود عملکرد حیوان و پیشگیری نمودن از بروز مسمومیت با آمونیاک، فلزات سنگین، عناصر رادیواکتیو و کاهی نواقص استخوانی بهره برده می شود.

تاثیر درمانی زئولیت خوراکی بر روی بدن حیوانات

زئولیت خوراک دام می تواند در پیشگری از برخی بیماری ها موثر باشد. که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

  • کاهش عوارض مایکوتوکسیوز

میزان زیادی از گزارشات مبنی بر این بوده که مواد خوراکی حیوانات و غلات بر اثر مایکوتوکسین آلوده شده اند. این گزارش ها تا میزان زیادی بوده است.

برای رفع این مشکی می توان از زئولیت خوراک دام و یا همان جاذب ها بهره برد که در این روش زئولیت خوراک دام در جیره غذایی حیوان به او خورانده می شود.

جاذب به مایکوتوکسین متصل می شود و باعث می شود که به میزان کم تری  این ماده در روده جذب شود. همچنین از اثرات سمی آن بر روی دام و انتقال ترکیبات سمی آن به محصولات دامی جلوگیری می کند.

  • جلوگیری از اسهال شدن حیوانات

استفاده از زئولیت خوراک دام می تواند از بروز اسهال جلوگیری کند و یا حتی از شدت و مدت اسهال بکاهد. از زئولیت می توان برای درمان برخی از بیماری ها به صورت مستقیم مورد استفاده قرار بگیرد.

این که روند این کار به چه صورت است، به این دلیل که زئولیت بسیاری از رطوبت اصافیه موجود در روده را به خود  جذب می کند و از همین رو از بروی اسهال جلوگیری می شود.

همچنین استفاده از زئولیت می تواند باعث حذف شدن عوامل مستعد کننده و بسیاری از ناراحتی های گوارشی بشود.

  • جلوگیری از مسمومیت با فلزات سنگین و جذب کردن عناصر رادیواکتیو

یکی از خواص زئولیت این است که دارای خاصیت تبادل یونی است. از همین رو از آن می توانیم برای پیشگیری از مسمومیت با فلزات سنگین استفاده کنیم.

طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که افزودن زئولیت خوراک دام به جیره موش ها ی صحرایی از بدن آن در برابر مسمومیت با سرب محافظت شده است.

  • کاهش بروز عفونت های انگلی

بر اساس آزمایش ها و تحقیقاتی که انجام شده است، زئولیت خوراک دام می تواند از عفونت های انگلی جلوگیری کند. در واثع زئولیت کلینوپتیلولیت این انگل ها را از بدن حیوان به صورت کامل حذف می کنند.

نتیجه گیری

برای افزایش عملکرد و حفظ وضعیت سلامت در حیوانات می توان از زئولیت خوراک دام در جیره غذایی دام ها بهره برد. قابلیت ایجاد اختلال یک زئولیت طبیعی را بر اثر ضد باکتریایی تتراسایکلین و کلرآمفیکول که در مقادیر حداقل پیشگیری کننده استفاده شده بودند مورد مطالعه قرار دادند.

خرید عمده زئولیت خوراکی به صورت غیر حضوری

شما می توانید تنها با برقراری یک تماس تلفنی با دفتر فروش مجموعه بازرگانی مفید اقدام به خرید عمده زئولیت خوراکی به صورت غیر حضوری نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید