مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بزرگترین فروشنده زئولیت سنتزی فرانسه

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاوت زئولیت سنتزی و طبیعیمرکز خرید زئولیت سنتزی فرانسه

خرید زئولیت در برنامه خرید بسیاری از کارخانه های کوچک و بزرگ قرار دارد. بزرگترین فروشنده زئولیت سنتزی فرانسه، با شناسایی تقاضا و سفارشی که در خصوص دریافت این ماده در کشورمان وجود دارد، اقدام به عرضه نمونه های اصیل و عالی از این ماده خواهد کرد. این تقاضا معمولاً از سوی صنایعی شکل می گیرد که بسیار متنوع هستند و انواع زئولیت را برای مصارف گوناگون خود مورد استفاده قرار می دهند.

بزرگترین فروشنده زئولیت سنتزی فرانسه

تفاوت زئولیت سنتزی و طبیعی

تفاوت زئولیت سنتزی و طبیعی امروزه مطالعات و بررسیهای بسیار زیادی بر روی مواد معدنی موجود در طبیعت صورت گرفته است که نتیجه کاربردهای وسیع و بسیار مهم این دسته از مواد را به ما نشان می دهد.
از آنجایی که زئولیت یکی از این موارد می باشد، باید گفت استثنائی در این مورد نبوده و زئولیت هم مانند دیگر خانواده از سنگهای معدنی امروز در خدمت بشر قرار دارد. ساختار زئولیت از پلیمرهای معدنی شکل گرفته، که مهمترین آنها آلومینوسیلیکات که شکل بلوری دارند در کنار برخی از فلزات قلیایی و خاکی نظیر کلسیم، منیزیم، سدیم، باریم، استرانسیم و غیره هستند.
تفاوت زئولیت سنتزی و طبیعی غالباً در کاربرد آنهاست.
نمونه های سنتزی یا مصنوعی از نظر کاربرد بسیار گسترده تر می باشند. بویژه در صنعت که سفارشات زیادی مبنی بر خرید آن در دستور کار مشاغل قرار دارد. این مواد خلوص بالایی دارند و ساخته دست بشر می باشند.
در مقابل اما نمونه های طبیعی حاصل از رسوبات موجود در طبیعت که دارای زئولیت هستند، بوده و خود این رسوبات در اثر واکنش ماده آلومینیوم سیلیکات با آب موجود در شکستگی ها و درزها به دست می آید.
بیش از 60 نوع از این زئولیتها تاکنون شناسایی شده است که 8 مورد از آن شاخص می باشند.
برخلاف نمونه های سنتزی موارد مصرف آنها زیاد نیست. کاربرد کم آنها به دلیل یکنواخت نبودن شاخصهای آن است. صنایع کشاورزی، آتش نشانی، نفت و پتروشیمی، پاکسازی فاضلاب و غیره کاربردهای زئولیت طبیعی می باشند. 

مرکز خرید زئولیت سنتزی فرانسه

مرکز خرید زئولیت سنتزی فرانسه کاربرد و یا موارد استفاده از زئولیت های سنتزی به دلیل ویژگی های شیمیایی و فیزیکی این دسته از مواد می باشد که طبق ترکیبات شیمیایی موجود در آنها قابل بحث و بررسی ست.
همانطور که ایران استخراج و تولید نمونه های طبیعی از این مواد را در دستورکار دارد، فرانسه در کنار چین، آمریکا، روسیه و آلمان از مهمترین تولید کنندگان نمونه های مصنوعی از زئولیت هستند.
مرکز خرید زئولیت سنتزی فرانسه، آماده است تا این دسته از مواد را در اختیار کسانی بگذارد که با خرید و استفاده از آن نیاز دارند و اگر زمینه ای فراهم باشد که دسترسی به خرید به شکل آسانتری صورت پذیرد، از آن استقبال خواهند کرد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120697642

phone icon شماره ثابت: 02128420163

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: zeolite.binaei@gmail.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید